نگاهی به جلسات آموزش قرآن حجت‌الاسلام علی رجبی
کد خبر: 4019363
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴

نگاهی به جلسات آموزش قرآن حجت‌الاسلام علی رجبی

جلسات آموزش عمومی قرآن حجت‌الاسلام علی رجبی، قاری و مدرس قرآن در جنوب تهران برگزار می‌شود.

جلسات آموزش قرآنبه گزارش ایکنا، جلسات آموزش عمومی قرآن حجت‌الاسلام علی رجبی، قاری و مدرس قرآن طی ایام هفته ویژه گروه مختلف سنی در جنوب تهران برگزار می‌شود.

بر این اساس، یکی از جلسات وی در مؤسسه امام رضا(ع) به صورت غیرحضوری در ایام کرونا، جمعه‌ها از ساعت 15 تا 17 ویژه پسران و پدران و پنجشنبه‌ها از ساعت 15 تا 16:15 ویژه دختران و مادران تشکیل می‌شود.

این جلسه پس از بهتر شدن شرایط کرونایی کشور به مانند قبل به صورت حضوری در مؤسسه امام رضا(ع) واقع در بزرگراه آیت‌الله سعیدی، بین سی متری و فلاح، کوچه عسکری برگزار خواهد شد.

همچنین جلسه دیگر این مدرس قرآن تمام ایام هفته در نمازخانه اصلی شرکت سایپا واقع در کیلومتر 17 جاده کرج، پس از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رجبی در این جلسات روزهای یکشنبه به شرح نهج‌البلاغه، دوشنبه‌ها به شرح صحیفه سجادیه و سایر ایام هفته به تفسیر قرآن می‌پردازد.

علی رجبی دارای جلسه آموزش عمومی قرآن در حسینیه مکتب‌القائم واقع در سی متری جی، خیابان ربیعی است. این جلسه سه‌شنبه‌ها از ساعت 19:30 برگزار می‌شود. همچنین جلسه آموزش دیگر این مدرس قرآن، شنبه‌ها از ساعت 15 تا 16:30 در حوزه علمیه امام حسین(ع) واقع در میدان امام حسین(ع) تشکیل می‌شود.

یادآوری می‌شود، جلسات آموزش عمومی قرآن این استاد در منزل شهید ترکمنی، مسجد جامع رسول اکرم(ص) بزرگراه خلیج فارس و نمازخانه شرکت گاز منطقه 8 شهرری تعطیل شده است.

انتهای پیام
captcha