برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن در بوشهر + عکس
کد خبر: 4019886
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن در بوشهر + عکس

دوره آموزشی تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه بانوان در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت رقیه(س) بوشهر در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، دوره آموزشی تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با شرکت 25 نفر از بانوان بوشهری پذیرفته شده در آزمون‌های ورودی این دوره آموزشی در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت رقیه(س) بوشهر در حال برگزاری است.

این دوره آموزشی از هفتم آذرماه با تدریس فاطمه زائرحسین‌پور و ندا خوشابی‌بندری به‌صورت حضوری و بر بستر شبکه مجازی به نشانی پیام‌رسان اینستاگرامی roghayeh.bushehr@ آغاز شده است و  تا پایان سال‌ جاری ادامه خواهد داشت.

شرکت‌کنندگان در این دوره پس از فراگیری سرفصل‌های هشت واحد درسی در قالب ۱۰۴ ساعت کلاس آموزشی، از سوی سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان تبلیغات اسلامی کشور مدرک معتبر معلمی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم دریافت خواهند کرد.

یادآور می‌شود، کلاس‌های آموزشی دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت رقیه(س) و با همکاری اتحادیه مؤسسات قرآنی و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در حال برگزاری است.

امیرحسین مؤمنی

انتهای پیام
captcha