جلسه مشترک شورای عالی قرآن و هیئت آنلاین برگزار شد
کد خبر: 4020473
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

جلسه مشترک شورای عالی قرآن و هیئت آنلاین برگزار شد

جلسه مشترک مدیران شورای عالی قرآن و مدیران هیئت آنلاین با محوریت همکاری این دو مجموعه در حوزه برنامه‌های قرآنی فضای مجازی برگزار شد.

شورای عالی قرآنبه گزارش ایکنا، به نقل از هیئت آنلاین، جلسه مشترک مدیران شورای عالی قرآن و مدیران هیئت آنلاین با محوریت همکاری این دو مجموعه در حوزه برنامه‌های قرآنی فضای مجازی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور سید‌علی سرابی، حسن محمدی از شورای عالی قرآن و سید احمد بنی هاشمی، سید‌محمد موجانی، حامد نگارش و ناصر فرجی از هیئت آنلاین در محل شورای عالی قرآن برگزار شد، گزارشی از عملکرد مجموعه هیئت آنلاین در حوزه پخش جلسات مذهبی و ضرورت پخش این برنامه‌ها در شرایط کرونا و حضور فعال فعالان مذهبی در حوزه هیئات مذهبی و جلسات قرآنی توسط مدیران هیئت آنلاین ارائه شد.

در این جلسه توجه به برنامه‌های قرآنی در فضای مجازی و اشتیاق مخاطبان حاضر در این فضا به برنامه‌های مختلف، حفظ عیار، حساسیت‌های لازم و جذابیت برنامه‌های قرآنی موجود در فضای مجازی از سوی مدیران شورای عالی قرآن مورد بحث و تأکید قرار گرفت.

در این جلسه مشترک که به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد، مقرر شد شورای عالی قرآن در تأمین برنامه‌های قرآنی پلتفرم هیئت آنلاین و صدور مجوزهای لازم در حوزه رسانه، حامی مجموعه هیئت آنلاین باشد و مجموعه هیئت آنلاین نیز برنامه‌های شاخص قرآنی را هم در حوزه تولید و هم در حوزه پخش محافل و جلسات قرآنی در دستور کار خود قرار دهد و جلسات کارشناسی در مورد باید‌ها و نباید‌های فعالیت رسانه قرآنی در فضای مجازی در دستور کار جلسات بعدی این دو نهاد قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha