مکتب سردار سلیمانی مروج عشق به مردم است
کد خبر: 4023669
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

مکتب سردار سلیمانی مروج عشق به مردم است

فرماندار دنا گفت: مکتب سردار سلیمانی مروج عشق به مردم، عدالت و میهن دوستی است.

نشست فرهنگ عمومی دنابه گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، عبدالحمید پناهی، فرماندار دنا امروز، پنجم دی‌ماه در نشست فرهنگ عمومی با موضوع برنامه‌ریزی یوم‌الله 9 دی‌ماه، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مردم ایران توهین به ارزش‌های اسلامی را نمی‌پذیرند همانگونه که توهین به حرمت‌شکنی و ارزش‌های روز عاشورا را نپذیرفتند. مکتب سردار سلیمانی مروج عشق به مردم، عدالت و میهن دوستی است.

وی افزود: این روایت که حضرت فاطمه(س) تا صبح عبادت و دعا می‌کرد اما همه دعاها برای دیگران بود، این اندیشه‌ها باید تبیین شود.

همچنین، حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد، امام جمعه شهر سی‌سخت نیز افزود: اختصاص وقت به شعایر اسلامی ۹ دی‌ماه، سالروز طراحی کودتای نرم مخملی با واکنش سیل فراگیر مردمی که دسیسه‌ها را به زباله‌دان تاریخ برده است.

وی بیان کرد: مردم برنامه‌ها را با محوریت مردم و نظارت پشتیبانی شورای هماهنگی برگزار کنند. مظلومیت حضرت فاطمه زهرا(س) به خاطر حمایت از ولایت بوده که شهادت سردار سلیمانی و حادثه 9 دی‌ماه همه در یک راستا سلسله‌وار به همدیگر ختم می‌شود.

همچنین، علی ستوده‌نیا، فرماندهی سپاه ناحیه دنا نیز عنوان کرد: اقتدار و شکوه در رزمایش پیامبر اکرم(ص) یک رزمایش واقعی بود فقط هدف‌گیری فرضی بوده است. ۹دی باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد.

برافراشتن پرچم سیاه به‌عنوان نماد همدردی بر سردرب ادارات در سطح شهر از سوی شهرداری، مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های اداری و دولتی در گرامیداشت 9 دی‌ماه، استفاده از ظرفیت‌های اداری، آموزشی برای برگزاری مراسم گرامیداشت سه حادثه تاریخی روز پنج‌شنبه ساعت ۹ صبح در سالن سردار شهید نجفی سی سخت از مصوبات این نشست بوده است.

انتهای پیام
captcha