31 حافظ کل جامعةالقرآن شعبه آمل تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4023739
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
به صورت مجازی؛

31 حافظ کل جامعةالقرآن شعبه آمل تجلیل می‌شوند

طی برنامه‌ای به صورت مجازی در صفحه قرآن‌یاوران مؤسسه جامعةالقرآن سه‌شنبه، هفتم دی‌ماه از حافظان شعبه آمل این مؤسسه تجلیل به عمل می‌آید.

تجلیل از 31 حافظ کل شعبه آمل جامعةالقرآنبه گزارش ایکنا، طی برنامه‌ای به صورت مجازی از 31 حافظ قرآن مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم شعبه شهرستان آمل سه‌شنبه، هفتم دی‌ماه در صفحه قرآن‌یاوران مؤسسه تجلیل به عمل می‌آید.

این برنامه همراه با معرفی و آشنایی اجمالی با این حافظان و تبیین روش و برنامه حفظ قرآن و مرور و تثبیت محفوظات است که با هدف تشویق و ترغیب سایر قرآن‌آموزان و حافظان انجام می‌شود.

بنابر گفته یداللهی، مسئول شعبه آمل جامعةالقرآن «طی مراسمی که با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان، آموزش و پرورش آمل و حوزه علمیه این شهرستان با حضور حجت‌الاسلام محمدحسین طباطبایی، قائم مقام مؤسسه برگزار شد، از این 31 حافظ (که در دو گروه دختران و پسران نوجوان و تعدادی از بانوان بزرگسال بودند) که در شرایط کرونایی و طی این دوسال به درجه حفظ کل نائل شدند، با اعطای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد».

تجلیل از 31 حافظ کل شعبه آمل جامعةالقرآن

یادآور می‌شود، شعبه شهرستان آمل جامعةالقرآن پیش از ایام کرونا دارای حدود 700 قرآن‌آموز در رشته‌های مختلف حفظ موضوعی و ترتیبی، روخوانی و روانخوانی، تجوید و صوت ولحن بوده است که طی این ایام و به دلیل عدم برخورداری تمامی قرآن‌آموزان از اینترنت و تلفن هوشمند، این تعداد به نصف رسیده است.

انتهای پیام
captcha