برگزاری مراسم بزرگداشت ۹ دی در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه
کد خبر: 4023886
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

برگزاری مراسم بزرگداشت ۹ دی در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: بزرگداشت حماسه ۹ دی روز پنجشنبه ساعت ۱۱ در مصلای امام خمینی(ره) با حضور سخنرانان ملی، مسئولان استانی و آحاد مردم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام ناصر آقایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی،6 دی در جلسه هماهنگی گرامیداشت ایام‌الله نهم دی، اظهار کرد: ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی را تسلیت و ایام ولادت حضرت عیسی بن مریم(ع) را تبریک عرض می کنم.

وی افزود: در ایام فاطمیه، آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ایام الله نهم‌دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت قرار داریم که حضرت زهرا (س) و سردار دل‌ها هر دو پیرو، حامی و فدایی ولایت بودند.

حجت‌الاسلام آقایی بیان کرد: روز نهم دی که روز میثاق امت و ولایت است، مردم با حضور آگاهانه در صحنه وظیفه خود را در برابر ولایت انجام داده و زنده نگهداشتن حماسه ۹ دی ابتکار حکیمانه مقام معظم رهبری بود.

وی ادامه داد: حرکت جهادی مردم ایران در این روز تجلی قدرت الهی، ولایتمداری، دشمن شناسی، بصیرت، همبستگی ملی و واکنش عاشورای بود که در این روز تمام محاسبات آرزوهای دشمن از بین رفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: عظمت مردم ایران در این روز به نمایش گذاشته و این حماسه نشان داد که هر فتنه و توطئه‌ای که  دشمنان برنامه‌ریزی کردند با درایت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم غیور ایران نقش بر آب می‌شود.

وی گفت: برخی افراد درصد تحریف حماسه ۹ دی هستند تا عظمت ملت ایران که در حمایت از ولایت فقیه بودند را به حرکت سیاسی و حمایت از افراد خاصی تغییر دهند که ما وظیفه داریم که در امر تبین تلاش کرده و مانع این موضوع شویم.

حجت‌الاسلام آقایی عنوان کرد: اگر ما تلاشی برای تبیین این امر انجام ندهیم، به تدبیر مقام معظم رهبری« جای حق و باطل عوض خواهد شد» که باید با برگزاری مراسم و مجالس برای بزرگداشت این روز و تبیین و نشر حوادث و رویدادهای اصلی تلاش کنیم تا این حماسه ماندگار شود.

وی افزود: بزرگداشت حماسه ۹ دی روز پنجشنبه ساعت ۱۱ در مصلای امام خمینی با حضور از سخنان ملی، مسئولان استانی و آحاد مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha