اسامی هیئت داوران مسابقه جامعه کار و تلاش اعلام شد
کد خبر: 4025437
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

اسامی هیئت داوران مسابقه جامعه کار و تلاش اعلام شد

اسامی داوران پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش کشور اعلام شد.

مهدی رضائی جهدکن، دبیر برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش کشور در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن اشاره به افتتاحیه این دوره از مسابقات گفت: در این دوره از مسابقات بیش از ۲۵۰ نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن کریم که از میان چندین هزار نفر شرکت‌کننده، حائز رتبه برتر شده‌اند و در مرحله کشوری، در رشته‌های قرائت، حفظ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل و همچنین مفاهیم در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش کشور افزود: داوری این دوره از مسابقات با حضور داوران ممتاز کشور ازجمله عباس امام‌جمعه، محسن یاراحمدی، نصرت‌الله حسینی، محمدمهدی بحرالعلوم و سعید رحمانی خواهد بود که همگی از سوی سازمان دارالقرآن الکریم معرفی شده‌اند. این دوره از مسابقات تحت نظارت ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآنی کشور و با هماهنگی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: این مسابقات از امروز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و به مدت چهار روز ادامه دارد و از روز ۱۹ دی‌ماه مسابقات مفاهیم قرآن برگزار خواهد شد و از ۲۰ دی‌ماه مسابقات بخش بانوان برگزار و در نهایت ۲۶ دی‌ماه مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور احتمالی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برپا خواهد شد.
انتهای پیام
captcha