تجلیل از برگزیدگان مسابقه «دانش و بینش» در یزد
کد خبر: 4027770
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹

تجلیل از برگزیدگان مسابقه «دانش و بینش» در یزد

در مراسمی از برگزیدگان مسابقه «دانش و بینش» با موضوع امر به معروف و نهی از منکر ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان یزد تجلیل به عمل آمد.

تقدیر از برگزیدگان مسابقه دانش و بینشبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی با حضور مسئولان دانشگاه فرهنگیان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد از برگزیدگان مسابقه دانش و بینش تقدیر به عمل آمد.

منصور دهقان منشادی، مدیر دانشگاه فرهنگیان استان یزد، 20 دی ماه در این مراسم با ارائه توضیحاتی در خصوص مسابقه «دانش و بینش» و مشارکت حداکثری دانشجویان دانشگاه‌ها در این مسابقه اظهار کرد: با توجه به نقش خطیر دانشگاه فرهنگیان در تربیت و پرورش نسل آینده کشور، این دانشگاه آمادگی هر گونه همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان را اعلام می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدحسن تولائی، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان یزد نیز در این مراسم با تشکر از همگرایی بین دانشگاه فرهنگیان یزد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خواستار تعامل بیشتر این ستاد با سایر سازمان‌ها در جهت اطلاع رسانی مسابقات و تولید محتوای آن شد.

ابوذر صانعی، مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به آغاز فعالیت معاونت علمی، مهندسی و فرهنگی در آن ستاد اظهار کرد: در هر دستگاهی از استان یک نفر به عنوان نماینده شورای امر به معروف و نهی از منکر معرفی خواهد شد تا فعالیت‌های مورد نظر این ستاد را در سازمان مربوطه پیگیری کند.

وی با اشاره به تشکیل اتاق فکر و جمع آوری ایده‌ها در دانشگاه‌ها و ادارات استان گفت: با تشکیل این اتاق فکر در تلاش هستیم با همکاری صدا و سیمای استان، هم در سطح دانشگاه و هم در سطح مدارس تولید محتوا داشته باشیم.

سیدضیا میراللهی، معاون علمی و مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد نیز با اشاره به ایجاد ظرفیت رسانه‌ای و آموزشی که توسط این معاونت به وسیله توافق با برخی دستگاه‌ها صورت گرفته است، از همه دانشجویان خواست تا در ارائه ایده‌ها و نظرات و طرح‌های خود ستاد را در ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در استان همیاری کنند.

یادآور می‌شود مسابقه دانش و بینش با همکاری معاونت علمی، مهندسی و فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه فرهنگیان یزد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و هفته پژوهش ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان برگزار و از بین شرکت کنندگان به قید قرعه به 20 نفر از برگزیدگان لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha