استفاده از ظرفیت خادمیاران در صلح و سازش شوراهای حل‌اختلاف
کد خبر: 4029227
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲

استفاده از ظرفیت خادمیاران در صلح و سازش شوراهای حل‌اختلاف

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان‌غربی گفت: تشکیل گروه‌های صلح و سازش و همکاری در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر‌عمد مالی و آزادی زندانیان زنان معسر جرایم غیر عمد مالی اهمیت و جایگاه ویژه دارد که بهتر است از ظرفیت  خادمیاران در این زمینه استفاده شود.

دیدار رئیس کل دادگستری آذربایحان‌غربی با دبیر کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان‌غربی به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد، دبیر کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان‌غربی، بیست و هفتم دی ماه در دیدار با ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تشکیل گروه‌های صلح و سازش و همکاری در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر‌عمد مالی و آزادی زندانیان زنان معسر جرایم غیر عمد مالی اهمیت و جایگاه ویژه دارد که بهتر است از ظرفیت  خادمیاران در این زمینه استفاده شود.

وی افزود: مشخصات خادمیاران کانون تخصصی مشاوره حقوقی جهت صلح و سازش به  دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اعلام شده و منتظر صدور احکام فعالیت و تشکیل گروه‌های صلح و سازش رسمی هستند.

حجت‌الاسلام نوروزنژاد بیان کرد: مقرر شده پرونده‌ها از طرف شعبات دادگستری استان به صورت رسمی به گروه‌های صلح و سازش جهت برقراری صلح و سازش ارجاع داده شود.

وی ادامه داد: همچنین پیرو تفاهم‌نامه منعقده بین مرکز بانوان آستان قدس رضوی با ستاد دیه مبلغ سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در خصوص پرداخت بدهی و آزادی تعدادی از زنان معسر جرایم غیر‌عمد استان  در میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر از زندان آزاد پرداخت و این افراد بعد از آزادی به زیارت امام مهربانی‌ها مشرف می‌شوند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: همچنین مقرر شد اقدامات حمایتی بعد از آزادی از این افراد از سوی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی صورت گیرد.

 

 

انتهای پیام
captcha