معرفی برگزیدگان دومین جشنواره ملی «ذوالفقار» در کرمان + عکس
کد خبر: 4032770
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

معرفی برگزیدگان دومین جشنواره ملی «ذوالفقار» در کرمان + عکس

مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ذوالفقار» با معرفی و تقدیر از برگزیدگان با حضور جمعی از مسئولان و دانشگاهیان، امروز، ۱۱ بهمن‌ماه در دانشگاه شهید چمران کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مراسم اختتامیه دومین جشنواره ملی، فرهنگی و هنری «ذوالفقار» با معرفی و تقدیر از برگزیدگان با حضور عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مصطفی جعفری کرمانی‌پور، رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای کرمان و جمعی از مسئولان و دانشگاهیان، امروز، ۱۱ بهمن‌ماه در دانشگاه شهید چمران کرمان برگزار شد.

گروه اساتید و کارکنان

در بخش شعر و دلنوشته، علی واقفی با اثر «بدون عنوان»، مرتضی حسینی اسفاد با اثر «وقتی شکست زیر غمت» و مرجان گله‌داری با اثر «آفتاب حقیقت» به ترتیب به عنوان نفر اول تا سوم معرفی شدند.

در بخش نقاشی، سیده‌فاطمه شاکری با اثر «مادر فلسطین»، الهه شمس نجف‌آبادی با اثر «غروب شهادت» و مجتبی اسدی پسوجانی با اثر «طبیعت» مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش پوستر، فرشته آرام بن با اثر «سردار آسمانی»، محمدمهدی ولیزاده با اثر «پرواز تا شهادت» و پریسا رشیدی با اثر «ایثار و مقاومت» به‌عنوان نفرات اول تا سوم این بخش معرفی شدند.

در بخش خوشنویسی، غلامرضا جهانشاهی با اثر «هنگامه سلیمانی»، هادی قاسمی سمسکنده با اثر «بدون عنوان» موفق به کسب مقام‌های اول و دوم این گروه شدند.

در بخش عکس، ساره صانعی با اثر «زینب‌(س)»، سعید صادقی با اثر «پرستار» و محمد آهنگر با اثر «مراسم تشیع حاج قاسم در اهواز» عنوان شایسته دریافت لوح تقدیر را به خود اختصاص دادند.

گروه دانشجویان

در بخش شعر و دلنوشته، نرگس السادات میرطالبی با اثر «سردار دلها حاج قاسم سلیمانی» فاطمه حلیمیان با اثر «نماز قدس» و علی ناصری با اثر «ژنرال» به عنوان نفر اول تا سوم معرفی شدند. همچنین علی اکرام خانه‌ای با اثر «صلح و بشردوستی» شایسته لوح تقدیر شد.

در بخش نقاشی، مهسا خانی اوشانی با اثر «صلح» فائزه امینی با اثر «لبخند شهادت» و فاطمه محمودیان با اثر «شادی کودکانه» حائز رتبه‌های اول تا سوم این جشنواره شدند.

‌در بخش پوستر، پریا امیری با اثر «عزیز ملت سردار سلیمانی»، پارمیدا ابراهیمی با اثر «شهیدان راه عشق با دست بسته هم گره از خلق وا کنند» و مهسا محبوبی با اثر «ما پیروزیم» مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش خوشنویسی، امین زنجانی با اثر «یوسف زهرا»، ستار ولی‌نژاد الوار با اثر «آیه 29 سوره فتح» و علی عابدینی با اثر «وصیت‌نامه شهید لاهوتی» مقام‌های اول تا سوم را در این بخش از آن خود کردند.

در بخش عکس، حمیدرضا یاحسین گو با اثر «حجاب نماد مقاومت»، محمدرضا حسینی عقدائی با اثر «دلتنگی» و سیدعلی رضویان با اثر «خانواده» به عنوان نفرات اول تا سوم این بخش معرفی شدند.

در بخش موشن‌گرافی، برزان رستمی با اثر «بالانس» نفر اول، فاطمه فتاحی با اثر «رنگی» و امیرمهدی بهزادی با اثر «مرد میدان» به صورت مشترک نفردوم شدند.

در بخش نشان ویژه جشنواره  داوران تنها یک نفر را شایسته دریافت لوح تقدیر معرفی کردند که در این بخش از زینب کیقبادی تقدیر به‌عمل آمد.

در پایان برگزاری این جشنواره از داوران و دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 یادآور می‌شود، برپایی نمایشگاهی از آثار برگزیده و راه‌یافته به مرحله نهایی جشنواره ذوالفقار و ارائه محصولات تولیدی زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه‌های جانبی مراسم اختتامیه بود.

کمیل نخجوان

انتهای پیام
captcha