برگزاری مسابقه سراسری «جهاد تبیین» در همدان
کد خبر: 4032933
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

برگزاری مسابقه سراسری «جهاد تبیین» در همدان

مسئول اجرایی مکتب امام زمان(عج) همدان از برگزاری مسابقه سراسری «جهاد تبیین» در این استان خبر داد.

حجت‌الله کریم‌پور مسئول اجرایی مکتب امام زمان همدانحجت‌الله کریم‌پور، مسئول اجرایی مکتب امام زمان(عج) همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه همه‌ ساله مکتب امام زمان(عج) به‌مناسبت فرارسیدن 22 بهمن‌ماه برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند، اظهار کرد: برگزاری مسابقه سراسری جهاد تبیین امسال برای دومین بار در همدان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این مسابقه به‌صورت مجازی و با هدف بررسی شاخص‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی کشور و مقایسه این شاخص‌ها قبل و بعد از انقلاب برگزار می‌شود.

کریم‌پور ادامه داد: فایلی از مطالب ذکر شده در کانال مکتب امام زمان(عج) از امروز، 12 بهمن‌ماه بارگذاری می‌شود و سؤالات نیز در این 10 روز طراحی و در اختیار پویندگان این مکتب قرار می‌گیرد. افراد می‌توانند فایل را مطالعه و به سؤالات پاسخ دهند. در روز 23 بهمن به قید قرعه به 22 نفر از برگزیدگان هدیه صد هزار تومانی اهدا خواهد شد.

وی یادآور شد: در سال گذشته بیش از 500 نفر از 21 استان کشور در این مسابقه شرکت کرده بودند.

کریم‌پور تصریح کرد: به‌مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جلسات 157‌گانه پویندگان این مکتب برنامه‌های مختلف دیگری همچون تئاتر، سرود و... پیش‌بینی شده است؛ همچنین از خانواده برخی از شهیدان و یا خانواده پویندگان نیز دعوت می‌کنیم که در این مسابقه شرکت کنند.

مسئول اجرایی مکتب امام زمان(عج) استان همدان گفت: این مکتب در استان همدان سه هزار نفر عضو دارد که بنا داریم در روز 22 بهمن با پرچم این مکتب در راهپیمایی شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha