حرم شهید گمنام دانشگاه رازی اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 4033576
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

حرم شهید گمنام دانشگاه رازی اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، گفت: حرم شهید گمنام دانشگاه رازی به عنوان پایگاه فرهنگی، نقش مهمی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حاکمیت فضای معنوی در این دانشگاه دارد که به بهره‌برداری می‌رسد.

حرم شهید گمنام دانشگاه رازی اردبیل به گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، 14 بهمن‌ماه، در جلسه هیئت امنای حرم شهید گمنام دانشگاه رازی اردبیل، اظهار کرد: مسئولین دانشگاه رازی اردبیل بایستی به‌عنوان هیئت امنای حرم شهید گمنام، در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به طراحی تکمیلی و اتمام بنای حرم شهید گمنام اقدام کنند.

وی افزود: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، نیز به‌ عنوان معین و تسهیل‌کننده امور و روند کار در کنار این هیئت امنا خواهد بود.

وی افزود: هیئت امنای حرم شهید گمنام دانشگاه رازی اردبیل بر اساس وظیفه‌ای که بر عهده دارد، اقدام به محوطه‌سازی و ساماندهی ابتدایی حرم کرده و در ماه‌های آتی نیز این کار تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، گفت: حرم شهید گمنام دانشگاه رازی به عنوان پایگاه فرهنگی، نقش مهمی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس و حاکمیت فضای معنوی در این دانشگاه دارد و بایستی شکرگزار این نعمت و توفیق الهی باشیم.

انتهای پیام
captcha