برگزاری راهپیمایی خودرویی در روز ۲۲ بهمن در گلستان
کد خبر: 4034301
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد:

برگزاری راهپیمایی خودرویی در روز ۲۲ بهمن در گلستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به شرایط کرونایی و وضعیت قرمزی که در چند شهر استان حاکم شده، باید برای برگزاری راهپیمایی خودرویی آمادگی داشته باشیم.

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام احمد رضا احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی یوم‌الله ۲۲ بهمن که ۱۷ بهمن ماه در این اداره برگزار شد، گفت: در دهه فجر امسال حدود ۱۳ هزار برنامه پیش بینی شده که نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه برنامه‌های پیش بینی شده در تمامی نقاط مختلف استان در حال برگزاری است، افزود: یکی از اقدامات خوب ستاد دهه فجر استان، راه‌اندازی ستاد در همه روستاهای استان است که باید از متولیان این امر قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: امام راحل( ره) با خون دل این نهضت را به پیروزی رساند و شهدای زیادی هم تقدیم انقلاب اسلامی شده است، لذا رسالت و وظیفه ما حفظ ارزش های نظام است و باید راه و روش آنان را پیش بگیریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جشن های پیروزی انقلاب اسلامی تعطیل بردار نیست اما با توجه به شرایط کرونایی و وضعیت قرمزی که در چند شهر استان حاکم شده، باید برای برگزاری راهپیمایی خودرویی آمادگی داشته باشیم و هر دستگاهی به فراخور ظرفیت و وظایفش در این زمینه نقش‌آفرینی کند.

 

 

 

انتهای پیام
captcha