شکل‌گیری تحول در مدیریت انقلابی یکی از نیازهای استان سمنان است
کد خبر: 4034786
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

شکل‌گیری تحول در مدیریت انقلابی یکی از نیازهای استان سمنان است

امام جمعه مهدی شهر با اشاره به اینکه ضروری است تا شکرگزاری رفتاری از این مردم بین مدیران سطح استان و شهرستان نمود بیشتری پیدا کند متذکر شد: یکی از نیازهای امروز شکل‌گیری تحول در مدیریت انقلابی در استان با حضور استاندار است.

شکل‌گیری تحول در مدیریت انقلابی یکی از نیازهای استان سمنان است

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمد بارانی، امام جمعه مهدیشهر امروز 19 بهمن در جلسه شورای اداری مهدی‌شهر با بیان اینکه مردم این شهرستان ۲۰ میلیارد تومان برای کرونا و امور خیر کمک کردند، گفت: امروز خدمت‌رسانی و انجام تسهیل امور آن‌ها بهترین قدردانی از مردمی که همواره در همه عرصه‌ها پای میدان حضور داشتند.

وی افزود: نور همدلی و وحدت بین مردم باعث شد تا همنوعان خود را نه در کرونا بلکه از بدو انقلاب تاکنون تنها نگذارند و یاریگر یکدیگر باشند.

بارانی با اشاره به اینکه ضروری است تا شکرگزاری رفتاری از این مردم بین مدیران سطح استان و شهرستان نمود بیشتری پیدا کند متذکر شد: یکی از نیازهای امروز شکل‌گیری تحول در مدیریت انقلابی در استان با حضور استاندار است.

امام جمعه مهدیشهر با تاکید بر اینکه نباید فراموش کرد برای انقلابی ماندن باید در خدمت به مردم، حوزه نفس، مدیریت و غیره صبور و گره‌گشای کار گرفتاران بود یادآور شد: توسعه گردشگری از ظرفیت‌های بسیار مطلوب برای شهرستان مهدی‌شهر است.

به گفته وی؛ مهدی‌شهر با برخورداری از صنایع‌دستی، محصولات لبنی و کشاورزی و پروتئینی می‌تواند به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند و تحقق آن تنها عزم و همت مسئولان استانی و شهرستانی را می‌طلبد.

بارانی با بیان اینکه از تجمل‌گرایی باید به سمت ساده زیستی رفته و فضای زیبای اوایل انقلاب را در مدیریت خود پیاده کنیم، متذکر شد: امروز با نسلی روبرو هستیم که آن دوران را حس نکرده و باید مسائل و فضای آن دوران برای آنان تبیین شود که بهترین راه حل آن ایجاد روحیه عدالت محوری بین مدیران است.

انتهای پیام
captcha