قدردانی نماینده ولی‌فقیه در بوشهر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن
کد خبر: 4035685
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳

قدردانی نماینده ولی‌فقیه در بوشهر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر در پیامی از حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم‌الله 22 بهمن قدردانی کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهربه گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر در پیامی از حضور حماسی مردم این استان در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم‌الله 22 بهمن قدردانی کرد. متن پیام به این شرح است:  

«بسم الله الرحمن الرحیم

ستایش و سپاس خداوند را سزاست که ما را آفرید و هدایت نمود و درود بی‌پایان بر پیامبر آگاهی و رحمت که ما را شریعت آموخت و خاندان پاکش که ایزد متعال بر ما رهروی راهشان را واجب فرمود.

چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را گرامی می‌داریم و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را همواره قرین به نور و درود می‌داریم.

حضور باشکوه و سراسر شور و شعور مردم عزیز ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار استان دارالحماسه بوشهر برگ زرین دیگری بر تاریخ تابناک ایران و استان گرانقدر بوشهر افزود.

حضوری پر از معانی بلند اسلامی، ایرانی و انقلابی که نشان از پایداری و وفاداری مردم عزیز به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی، اسلامی و ملی دارد.

حضور حماسی مردم در 22 بهمن 43 سالگی انقلاب، پاسخی محکم و قاطع به یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب به‌ویژه سران جنایتکار آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و مزدوران منطقه‌ای آنان بود که در اندیشه توطئه، تحریف، ایجاد بحران و براندازی انقلاب از راه‎های مختلف به شیوه «تهاجم ترکیبی» بوده و هستند و نیز لبیکی آگاهانه و ولایی به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته العالیه) در عرصه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و «جهاد تبیین» می‌باشد.

مردم عزیز ایران نظام اسلامی را خود بنیان نهاده‌اند و برای آن جان‌ها داده‌اند و هرگز به خاطر کمبودهای تحمیلی و یا سوء‌مدیریت‌ها، تنها نمی‌گذارند و با بصیرت و هوشمندی از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و تمامی مشکلات موجود را از درون خانواده انقلاب همراه با دولت مردمی و انقلابی در پی حل آن بر می آیند.

مردم عزیز همواره با انقلاب بوده اند و این مسئولان هستند که باید انقلابی و مردمی در خدمت این مردم گرانقدر، صبور و امتحان داده، تلاشی جهادی در رفع چالش‌های گوناگون به‌ویژه مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی باشند.

اینجانب صمیمانه از حضور مردم انقلابی، با فرهنگ و ولایتمدار استان بوشهر در این راهپیمایی و حضور خودرویی تشکر و قدردانی می‌نمایم و از تمامی اعضای ستاد برگزاری مراسم دهه فجر تقدیر می‌نمایم و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) و موفقیت و بهروزی آحاد ملت و مردم گرانقدر استان بوشهر را از خداوند منان خواستارم.

صفایی بوشهری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر
22 بهمن 1400»

انتهای پیام
captcha