مسابقه عکاسی «پاسداشت پدران زمینی و آسمانی» در لرستان برگزار می‏‌شود
کد خبر: 4036361
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
ویژه دانش‌آموزان؛

مسابقه عکاسی «پاسداشت پدران زمینی و آسمانی» در لرستان برگزار می‏‌شود

معاون آموزش و پرورش لرستان از برگزاری مسابقه عکاسی «پاسداشت پدران زمینی و آسمانی» ویژه دانش‌‎آموزان استان خبر داد و گفت: عکس‌ها باید در کنار مزار مطهر پدر شهید و فوت شده یا قاب عکس آنها و یا از دست‌بوسی و احترام به پدر و پدربزرگان باشد.

حجت‌اله مومنی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان لرستانحجت‌اله مؤمنی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان در تشریح برنامه‌های ویژه ایام ولادت امام علی(ع) و روز پدر، گفت: هر ساله مراسم معنوی اعتکاف ویژه دانش‌آموزان در سطح مساجد استان را داشتیم که امسال با توجه به مجازی بودن فعالیت آموزشی مدارس و وضعیت قرمز کرونایی اکثر شهرهای استان، اعتکاف دانش‌آموزی را نداریم.

وی افزود: در مدارس شبانه‌روزی سطح استان در صورتی‌ که دانش‌آموزان آمادگی شرکت در اعتکاف را داشته باشند و مدیران درخواست بدهند و نیز مدرسه از نظر وضعیت نمازخانه مناسب باشد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌‎توانند اعتکاف را برگزار کنند.

مؤمنی تولید محتوای الکترونیکی به‌مناسبت 13 رجب سالروز ولادت امام علی(ع) و روز پدر، برپایی محافل انس با قرآن کریم با مرکزیت دارالقرآن‌های آموزش و پرورش، دیدار با دانش‌آموزان مراکز شبه خانواده، دیدار دانش‌آموزان با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، دیدار دانش‌آموزان با سالمندان مستقر در سرای سالمندان با هدف اشاعه فرهنگ احترام به سالمندان را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش لرستان به‌مناسبت ایام ولادت امام علی(ع) اعلام کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان لرستان در ادامه از برگزاری مسابقه استانی از برگزاری مسابقه عکاسی «پاسداشت پدران زمینی و آسمانی» خبر داد و گفت: اداره امور شاهد و ایثارگران با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان به‌مناسب میلاد امام علی(ع) و روز پدر مسابقه عکاسی «پاسداشت پدران زمینی و آسمانی» را ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه عکس باید در کنار مزار مطهر پدر شهید و فوت شده یا قاب عکس آنها و یا از دست‌بوسی و احترام به پدر و پدربزرگان باشد، اضافه کرد: هر دانش‌آموز می‌تواند فقط یک عکس را  با مشخصات کامل خود شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، پایه، نام مدرسه و نام شهرستان ارسال کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان لرستان با بیان اینکه آثار از طریق شماره 09900973619 و یا آی دی  SHAHEDschool1400@ در شبکه شاد، به دبیرخانه مسابقه، واقع در دبیرستان دخترانه شاهد، دوره اول شهرستان الیگودرز ارسال شود، ادامه داد: زمان ارسال آثار تا روز پنج‌شنبه، 28 بهمن‌ماه جاری است و به نفرات برتر، کارت هدیه و لوح سپاس استانی، اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha