نقش جامعه قرآنی در جهاد تبیین
کد خبر: 4036662
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
یادداشت

نقش جامعه قرآنی در جهاد تبیین

محمد بنیادی؛ خادم قرآن در یادداشتی با اشاره به نقش عناصر قرآنی در جهاد تبیین، نوشته است: در یک کلام این نقش در تغییر نگرش و «تاکتیک و تکنیک» و بهره‎وری و بهره‌برداری از تمامی ظرفیت‌های موجود و مغفول و تشدید فعالیت‌ها در فضای مجازی است.

محمد بنیادی؛ خادم قرآن کریم به مناسبت فرارسیدن 13 رجب، سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، یادداشتی در اختیار ایکنا قرار داده است، که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
«الیوم اکملت لکم دینکم و اتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا»(مائده /3)
از علی تا علی یا علی

عجیب است ارتباط صدر اسلام با انقلاب اسلامی و عجیب تر اینکه از ابتداء خلقت ابتلاء و امتحان مومن و کافر ومشرک و منافق با شخصیت‌ها حزب الله و حزب الشیطان دائما در حال جدالی نفس گیر است و کتب آسمانی، خصوصا قرآن با ارائه هنرمندانه احسن القصص به این هابیلیان و قابیلیان پرداخته و دیگر پیام « فاعتبروا یا اولی الالباب و اولی الابصار» برکسی پوشیده نیست. مومن و کافر در حق و باطل «انتم تعلمون» هستند و می‌دانند که همیشه یک حرکت عظیم الهی در مقابل یک انحراف بزرگ، چکه صدای دریا بوده است. و به قول قرآن «کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره باذن الله»(بقره /249)

عجیب است عنصر تکرار وقتی به عنصر تکرار در زمان به ثانیه نگاه کنید دقیقه و ساعت، روز، ماه وسال و قرن و هزاره‎ها و عنصر تکرار در مکان شروع از مکه به مدینه و کوفه و کربلا و شامات و نهایت شرق و غرب زمین بوی خون مظلوم و قهقه مستانه ظالم و عنصر کلام در صحیفه‎ها و کتب آسمانی و نهایت فرقانی که قرآن است و تجمیع کلام‎ها و خاتم انبیا و کتب در مکان و زمان و زبان و شخصیت‌ها در گردش تکرار جزء به کل مثل استمرار دم و بازدم و همان یحی و یمیت و لیل و نهار و ...نیل به حیاه طیبه کافی است حتی به مقابر و مکاتب و کارکترها مراجعه و آمار انس و نشر و حشر را دید که چگونه اقلیت فهیم بر اکثریت جاهل در طول تاریخ چون خورشیدی گرمابخش و نورلا ینقطع بوده و خواهد بود.

وای بر ما که از عنصر تکرار غافل شویم که اگر گذشت از دست رفته و واحسرتا را در پی دارد. وای بر ما که ندانیم از علی تا این علی چه گذشته و می‌گذرد . وقتی این علی راه آن علی را دنبال می کند حضرت امام خمینی(ره) می‌فرمایند: «ولایت فقیه استمرار ولایت رسول الله است». الله اکبر پس ولی فقیه که هم اکنون در مسند حکومت داری است دقیقا با قوت و قدرت همان را می خواهد که علی و انبیاء دنبال کردند و بعضی از انبیاء با عمر 1000 ساله هم نتوانستند مانند نوح نبی و یا قهر نبی مانند یونس (ع) و ... اما ما جامعه قرآنی و اساتید قرآن و قلم به دستان عزیز، علی زمان بحث جهاد تییین را هم نوشتند و هم در گام دوم نقشه راه را معلوم کردند و سؤال این است در جهاد تبیین نقش عناصر قرآنی که اهل الله و اهل خاص می‎باشند، چیست؟ در یک کلام تغییر نگرش و «تاکتیک و تکنیک» و بهره‎وری و بهره‌برداری از تمامی ظرفیت‌های موجود و مغفول و تشدید فعالیت‌ها در فضای مجازی است و به قول مرحوم حضرت آیت‌الله حائری شیرازی؛ اینترنت مال مسلمین است اما کفار آن را پر کرده‌اند. کفار در کفرشان به قول قرآن محکم هستند و مسلمین و مؤمنین «فشلتم» فشل و تنبل، لذا «جهاد تبیین»؛ یعنی جامعه قرآنی و اساتید قرآن اسلحه خود را با غنی‌ترین گلوله‌های احیاگر که 6236 آیه می‎باشد (کم یا بیشتر )، خشاب‎گذاری کنند و در مقابل همه کفر بایستند و دشمن را نه از حالت تهاجمی بلکه به حالت تدافعی که به شکست مفتضحانه مجبور و محکوم و وادار کنند، نمونه این حرکت‎های عظیم را در فناوری، هسته‌ای، پزشکی، دانشگاه‌ها و دانشجویان و مقالات و نانو ... و حتی همان حذف عکس سردار دلها هشتگ‌گذاری و ... می‌توان دید و دیده‌ها از این موارد بسیار است که باید آنها را فریاد زد (ان تنصرالله ینصرکم ). دشمنان در شرق و غرب عالم می‌دانند و می‌بینند منجی در حال ظهور است و این علی تمهید مقدمات را به گونه‌ای اعمال نموده که در جمع یاران و سپاهیان سبزپوش می فرماید« انّ الله معنا» راستی هیچ دقت کرده اید به پیام‌ها و بشارت‌های علی گونه امام و مقام معظم رهبری تماما رخ داد یا در حال رخ دادن است. تمامی مسئولان و حاکمیت نظام در هر رده و مسئولیتی باید قابل رؤیت و فریادگر باشند، چرا که این بزرگ مردان الهی از شراب ناب کافورا نوشیده‌اند و به شراب ناب زنجبیلا رسیده‌اند که مصادیق فراوان آن در حججی‌ها و سرادار دل‌ها حاج قاسم عزیز و گمنامان فرش و آشنایان عرش هستند و کم نیستند آنان که هم اکنون طالب شراب طهور هستند (وسقهم ربهم شرابا طهورا )ببینید در نماز خواندن‌های علی زمان بر پیکرها چگونه است و کیانند در اطراف او و او چگونه می فرماید «این عمار»  جوابش را در اربا اربا بدن حاج قاسم می بیند و اشک های ولی مسلمین جهان اسلام سیل عمارها را از کربلا به امام رضا و امام رضا به امام حسین و حضرت زینب، الله اکبر از این میدان خون و را ه باز سیل جبهه مقاومت خون به جوش آمده فاطمیون ، زینبیون و.... که خدا قسم یاد کرده است به اشک چشم انسان عارف ، عامل (والفجر )

بله! شناخت عنصر زمان بسیار حیاتی است و باز تکرار، تکرار و تکرار، یک لحظه حسادت قابیل و شهادت هابیل، عدم کمک انبیاء در زمان لازم، عدم حمایت امت از امام در همان صدر اسلام و تبدیل امامت به خلافت (وای که عنصر زمان برای تغییر نظام چه می ‎کند)، اما گناه عنصر زمان چیست، زمان که گناه ندارد بلکه زمان از جان تاریخ فریاد می‌زند. وای که در سقیفه چه گذشت، وای که علی چگونه 25 سال خانه نشین شد، وای که چگونه اهل بیت را یک به یک به شهادت رساندند. وای برما. صدای علی زمان در هر روز نظام جاری است از درس فقه، اخلاق ، سیاست و پنجه در پنجه تمامی صاحبان زر و زور و تزویر اعم از نزدیکان و دوردستان و دون مسلکان و.. او نه تنها از خود هیچ نمی‌گوید بلکه مثل پیامبر و علی و اهل‌بیت در تبیین و تفصیل قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و احادیث و روایات و روایت تاریخ است. اهل دل دیگر صدای علی را از چاه مدینه نمی‌شنوند بلکه در تمام جهان می‌بینند و می‌شنوند و می‌دانند نامه علی به مالک اشتر چگونه برگ عزت جامعه بشری است. هم اکنون از حنجره طلایی علی زمان جهاد تبیین تبلور می‌یابد و مؤذن از مأذنه‌های فضای مجازی و همه فضاهای دیگر یا ایهالناس و یا یهالذین آمنوا امنوا را فریادگر است که غفلت جایز نیست (چقدر زیباست این شعار ما مردم کوفه نیستیم علی تنها بماند. و جالب است الان کوفیان زمان مدافعین علی زمان هستند به به هنیِئا مریِئا)

راستی کتاب انسان 250 ساله یعنی استمرار تا سال 1400 و بعد از آن است ببینید و بخوانید دقیقا الان اگر در هزاره سه هستیم تا 250 هزاره دیگر هم که بیاید، این اصول الهی «ولن تجدلسنه الله تبدیلا و تحویلا» ثابت و اما تاکتیک‌ها و تکنیک ها فراوان قید شده است، رویش‌ها را قدر نهیم و ریزش‌ها را قبل از ریزش کمک کنیم.

در این کتاب انسان 250 ساله سیری عجیب وجود دارد که در کتاب اصول کافی اولین خلقت را نور، عقل، جوهر و قلم فریادگر است که نور الهی به انبیاء، صدیقین و شهدا و نهایت صالحین چگونه لایتغییر است و واقعا کلهم نور واحد. خدایا تو خود میدانی در این عصر و در این زمان مصادیق و شبیه‌ها چقدر یکسان هستند فقط کافی است امام راحل تا واصل به این رجل الهی و علی زمان فقط با عکس‌ها امام شروع کنیم. اینجا سخنم به صاحبان عکس و قدرت برگرفته شهدای و مردم است آیا شما متفرق از امام زمان هستید یا دست در دست او؟ راستی چه می‌شود رؤسای جمهور در قید حیات باور کنند استمرار حیات آنان در تبعیت و بیعت مجدد است و اگر از عناصر چپ و راست و میانه و... همه ید واحد شوند چه می‌شود. کجاست آن همت واحد و آن دفع نفس و جهاد اصغر و اکبر. در زمان کنونی والله، بالله، تالله هیچ تکلیفی بالاتر از حفظ نظام و رهبری نیست صحیفه را ببینید. آهای باشما هستم قلم را بردار و بر صفحه دل ننویس بلکه کدورت‌ها و منیت‌ها و خط و خطوط را پاک کن و نوشته ولی و این علی را جان بخر ، چرا که داریم می‌بینیم تاریخ چگونه خیانتکاران را و عقب افتاده‌ها از نظام را یک یکی هم به دست خودشان و دیگران راسوا می‌نماید.

جان کلام؛ این بار نباید عنصر تکرار باعث شهادت علی(ع) در محراب و مسجد با شمشیر، حسن در میهمانی و سم از نزدیکان، حسین و 72 تن در کربلا و اسارت اهل بیت و .... منجر شود. حاشا و کلا چرا که علی فرمود یکی بزنی 10 تا می خورید. این یعنی ان الله معنا. از هر نقط و هر ضربی را با بدترین و بالاترین ضرب پاسخ خواهید گرفت.

دورنمای مظلومین تاریخ در این زمان عکس عنصر تکرار حاکمیت ظالم بر مظلوم است که از امام راحل و عارف و واصل شروع به نایب برحق شان سپرده شده و این علی زمان با پیش‌بینی‌های امام گونه اینگونه فریاد زده و ما هم یقین داریم همانگونه که در شعب ابی طالب نبی مکرم اسلام به شرق و غرب عالم نامه نوشت (مومنین و بعضی‌ها تعجب کردند) که فرمان ،فرمان «اَنّ الارض یرثها عبادی الصالحون(انبیاء/105 ) و نرید ان نمنّ علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین «(قصص/5) آیا مگر غیر از این است که استکبار و استثمار گران ....ما را با تحریم در تمامی ابعاد بنا داشتند به استضعاف بکشند، ولی بحمد الله نه تنها نتوانستند، بلکه خود این تهدید برای نظام فرصت شد و باعث رشد فزاینده شد. فریادی بر سر قلم به دستان و مطلعین و حوزه و دانشگاه و هنرمندان و هر کسی که دارای هنری و اطلاعاتی است دارم. چرا سخنان علی را در بسته‌های نفیس علمی و عملی پیگیر نیستیم، چرا پیشگویی‌ها را که محقق شده و استمرار دارد فریاد نمی‌زنید، چرا مثل موشک‌های سپاه و مانورهای آنان چرا مانور و نور افشانی جهاد تبیین را نداریم. شاید شروع کنیم به آمار دادن‌های نموداری و... ولی یقین بدانید بدانیم الان غفلت و کم کاری بزرگترین حسرت برای ما و... خواهد داشت. باعلی یا علی تا الحاق علی به حجت و مولای مان حضرت صاحب العصر و الزمان (عج)

انتهای پیام
captcha