اعتماد مردمی به دولتمردان آسیب دیده است
کد خبر: 4036668
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

اعتماد مردمی به دولتمردان آسیب دیده است

دبیر شورای‌عالی حوزه‌های‌ علمیه تصریح کرد: عنصر «اعتماد مردمی به دولتمردان» را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: این اعتماد آسیب دیده است و باید با کار جهادی و تلاش مداوم ترمیم شود. باید به گونه عمل شود که مردم دغدغه‌مندی مدیران در مسیر حل مشکلات را به خوبی احساس کنند.

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار ایکنا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری، رئیس جامعه‌مدرسین حوزه‌ علمیه قم امروز ۲۶ بهمن‌، در دیدار استاندار قم ضمن تبریک ولادت امیرالمؤمنین(ع)، به دوران حکومت ایشان اشاره کرد و افزود: شیوه حکومت امیرالمؤمنین(ع) و دستور العمل‌ها و آرمان‌های حضرت در عهدنامه مالک اشتر، سرلوحه کار مدیران قرار گیرد و از دل آن برنامه‌های مناسب برای مدیریت جامعه استخراج شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر لزوم ایجاد یک زنجیره واحد در بخش‌های اجرایی استان، ادامه داد: استاندار به عنوان معتمد دولت در استان نقش هماهنگ‌کننده و اتصال ادارات و دستگاه‌های اجرایی را دارد تا در راه خدمت به مردم عملکردی صحیح داشته باشند.

دبیر شورای‌عالی حوزه‌های‌ علمیه، عنصر «اعتماد مردمی به دولتمردان» را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: این اعتماد آسیب دیده است و باید با کار جهادی و تلاش مداوم ترمیم شود. باید به گونه عمل شود که مردم دغدغه‌مندی مدیران در مسیر حل مشکلات را به خوبی احساس کنند.

وی حل بسیاری از مشکلات موجود در استان را در استفاده از ظرفیت‌های موجود دانست و تصریح کرد: فهرستی از تمامی مشکلات و در کنار آن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را به طور دقیق احصاء کنید تا با جمع آوری در یک قالب، ظرفیت‌های حل مشکلات استان بارز شود.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری، نظارت را عاملی مهم در خدمت‌رسانی به مردم دانست و بیان کرد: وجود یک نظارت جامع و دقیق بر عملکرد مدیران، نقش مهمی در پیشگیری از تصمیمات سلیقه‌ای و سستی در عمل به قانون دارد.

وی همچنین به شرایط کنونی کشور و مسائل موجود اشاره و خاطرنشان کرد: اگرچه در شرایط سختی قرار داریم، اما دشمنان نیز به خوبی توان و استقامت مردم ایران در برابر کارشکنی‌ها و ستیزه جویی معاندین را درک کرده‌اند و با یاری خداوند گشایشی در امور حاصل خواهد شد.

در ابتدای جلسه، سیدمحمدتقی شاهچراغی، استاندار قم، گزارش جامعی از عملکرد صد روزه نخست فعالیت خود در این سِمت را ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha