کاستی‌های نمازخانه‌های بین راهی اردبیل جبران می‌شود
کد خبر: 4036799
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
به مناسبت فرارسیدن نوروز

کاستی‌های نمازخانه‌های بین راهی اردبیل جبران می‌شود

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و فرارسیدن عید نوروز به بازدید از نمازخانه‌های بین راهی و جبران کاستی‌ها، بر رعایت زمان توقف در وقت نماز توسط رانندگان اتوبوس‌های بین شهری و شرکت‌های مسافربری تأکید کرد.

شکر عبدی مدیر ستاد اقامه نماز اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، الله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، امروز، ۲۷ بهمن‌ماه، در جلسه نشست آموزشی رابطین و فعالان اجرایی نماز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، اظهار کرد: حدود یک ششم آیات قرآن در مورد نماز بوده که بیش از ۱۹۰۰۰ روایت از ائمه معصومین(ع) در این‌باره، نشان از اهمیت فوق‌العاده نماز است.

وی افزود: متأسفانه نتوانسته‌ایم از آثار، فواید و برکات نماز و لذت عبادت، در زندگی فردی و اجتماعی خودمان بهره کافی ببریم و از زندگی نمازی دور هستیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری به اجلاس‌های سراسری نماز، مسئولیت نماز همگانی است و همگان در قبال اقامه نماز مسئول هستند.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده میان ستاد اقامه نماز و وزارت راه و شهرسازی و مفاد مدیریتی و تمهیدی در این تفاهم‌نامه، فراهم آوردن امکانات و تمهید شرایط لازم برای اقامه نماز را از اولین وظایف مدیر دستگاه برشمرد و افزود: حضور مدیران در صف اول نماز جماعت، تبلیغ عملی نماز در بین کارکنان اداره است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال نو بازدید از نمازخانه‌های بین راهی و جبران نواقص و کاستی‌ها، بر رعایت زمان توقف در وقت فضیلت نماز توسط رانندگان اتوبوس‌های بین شهری و شرکت‌های مسافربری تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha