فراخوان مسابقه عکاسی «نماز» در ازنا
کد خبر: 4036827
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

فراخوان مسابقه عکاسی «نماز» در ازنا

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا با همکاری شورای اقامه نماز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مسابقه عکاسی «نماز» را برگزار می‌کند.

برگزاری مسابقه عکاسی «نماز» در ازنابه گزارش ایکنا از لرستان، مسابقه عکاسی با موضوع «نماز» با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا و شورای اقامه نماز اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزا می‌شود.

این مسابقه عکاسی در محورهای نماز کودکان و نوجوانان، شرکت در نماز جماعت، شرکت در نماز جمعه، نماز خواندن در خانواده و نماز اولی‌ها برگزار می‌شود.

شرایط شرکت در مسابقه شرکت‌کنندگان می‌توانند سه اثر و عکس گرفته شده از موضوعات فوق را به‌صورت چاپی در ابعاد ١٣* ١٨ به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مهلت ارسال آثار تا هشتم اسفندماه جاری و زمان اختتامیه جشنواره نیز ١٢ اسفندماه جاری اعلام شده است و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازنا مراجعه یا با شماره  ٠۶۶۴٣۴٢٢٧٧۴ تماس حاصل فرمایند.

به ١٠ نفر از برگزیدگان جشنواره جوایزی همراه با لوح تقدیر اهدا می‌شود و از آثار ارسالی به دبیرخانه نمایشگاهی با همین موضوع در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا برپا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha