جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس جزو ضروریات جامعه امروز است
کد خبر: 4037917
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس جزو ضروریات جامعه امروز است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: جهاد تبیین در حوزه هشت سال دفاع مقدس و نیز جبهه مقاومت جزو ضروریات مهم و اصلی جامعه امروز است.

امیر سرتیپ نبی سهرابی،جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ نبی سهرابی، جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، امروز، دوم اسفندماه، در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، گفت: جهاد تبیین در راستای شناساندن پیام دفاع مقدس به نسل‌های حاضر و آینده به منظور مقابله با هر گونه تحریف این دوران افتخارآمیز جزو رسالت‌های مهم و اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و نیز فعالان رسانه‌ای و فشای مجازی است.

وی با تاکید بر فعال بودن رسانه‌ای و مجازی در حوزه دفاع مقدس و تشریح دستاوردهای این حادثه مهم تاریخی، اظهار کرد: اگر بخواهیم فعالیت اثرگذار و ثمربخش در سطح ملی و بین‌المللی انجام دهیم باید همه جانبه در این عرصه وارد شده و نسبت به تولید محتوا شبانه روزی تلاش کرد.

امیر سهرابی، تولیدات متناسب با ذائقه جوانان و نوجوانان امروزی را یکی از فعالیت‌های اثرگذار در جهاد تبیین حوزه دفاع مقدس برشمرد و یادآور شد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کنار فعالان مجازی و رسانه‌ای کشور باید با تمام توان خود در جهت عرضه پیام‌های دفاع هشت ساله وارد میدان شود تا با بازتولید فرهنگ ایثار و شهادت، زمینه‌های افتخار جوانان و نوجوانان کشورمان به پدران خود که اجازه ندادند، ذره‌ای از خاک مقدس کشور دست دشمنان افتد، فراهم شود.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از دوران دفاع مقدس به عنوان دوران غرور ملت ایران نام برد که برای گسترش و تشریح دستاوردهای عظیم آن جهاد تبیین لازم و ضروری است.

انتهای پیام
captcha