رفع موانع کارهای فرهنگی؛ وظیفه مجموعه‌های عقیدتی است
کد خبر: 4038011
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
آیت‌الله حسینی بوشهری:

رفع موانع کارهای فرهنگی؛ وظیفه مجموعه‌های عقیدتی است

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مانع‌زدایی برای انجام کار فرهنگی و انقلابی از وظایف مجموعه‌های انقلابی و عقیدتی است. برنامه‌ها طوری طراحی شوند که فضا را برای انتشار حقایق و واقعیت‌های جامعه آماده کند.

آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی قم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که امروز سوم اسفندماه انجام شد، اظهار کرد: اقدام‌ها و برنامه‌های ابتکاری و تحولی سازمان عقیدتی سیاسی در مجموعه انتظامی کشور، نشان از گرایش و میل به معنویت فرماندهان و مسئولان و کارکنان انتظامی دارد و این نوعی مصونیت‌بخشی برای ناجا و بلکه کل نظام اسلامی است.

وی افزود: اقدام‌های سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در حوزه‌های قرآنی، فرهنگی، تربیتی، فضای مجازی و همچنین استقرار روحانی در کلانتری‌ها، جای قدردانی دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز مأموریت سازمان عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح، همان رسالتی است که انبیای الهی بر عهده داشتند، یعنی دعوت به عبودیت و بندگی خداوند متعال که قادر و تواناست و همه کارها متوجه اوست و همه باید بنده او باشند.

امام جمعه موقت قم تصریح کرد: دومین مأموریت علما به عنوان وارثان پیامبران این است که با حکمت، علم و بصیرت با طاغوت مبارزه کنند تا حقایق و واقعیت‌های امور برای همگان آشکار شود.

حسینی بوشهری بیان کرد: مانع‌زدایی برای انجام کار فرهنگی و انقلابی از وظایف مجموعه‌های انقلابی و عقیدتی است. باید برنامه‌ها طوری طراحی و تنظیم شوند تا فضا را برای انتشار حقایق و واقعیت‌های جامعه دینی و اسلامی آماده کند.

استقرار روحانیان در کلانتری‌ها؛ تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی، اظهار کرد: رضایت رهبر معظم انقلاب از روند پیشرفت مجموعه انتظامی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه خدمت‌رسانی به مردم عزیز و تأمین امنیت پایدار، بزرگترین سرمایه پلیس است.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

ادیانی استقرار روحانیان در کلانتری‌ها به عنوان مشاور مذهبی و عقیدتی و ارائه خدمات فکری دینی و مشاوره‌ای به کارکنان و عموم مردم را یکی از اقدام‌های موثر و مفید این سازمان برای تربیت پلیس در تراز انقلاب اسلامی و آموزش برخورد حکیمانه پلیس با مردم، ذکر کرد.

وی افزود: تقویت و توسعه فضای مجازی برای حضور مؤثر و اثربخش مجموعه انتظامی در عرصه جهاد تبیینی نیز از دیگر برنامه‌های راهبردی مجموعه انتظامی و سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی است.

انتهای پیام
captcha