مسئولان با جدیت خدمت به مردم را در اولویت قرار دهند
کد خبر: 4038710
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

مسئولان با جدیت خدمت به مردم را در اولویت قرار دهند

امام‌جمعه ارومیه گفت: به برخی از افرادی که به تازگی به مسئولیت رسیدند توصیه می‌کنیم با اخلاص خدمت به مردم را شروع کنند و در مسئولیت خود با جدیت خدمت به مردم را در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، 6 اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: در آستانه مبعث قرار داریم، زمانی که دختر را به خاطر جنسیت و فرزندان ذکور را به خاطر فقر زنده به‌گور می‌کردند و ظلم بر عرش اعلا رسیده و اعراب به هیچ چیز پایبند نبودند در این زمان پیامبر از سوی خدا مبعوث شد و مأموریت یافت که عرب جاهلی را هدایت کند و خداوند در قرآن فرموده است: «پیامبری از شما به سوی شما آمده و که  به هدایت و نجات بندگان مومنان حریص است که تمام مشکلات و سختی‌ها را تحمل کرده تا با مهربانی و شفقت مردم را بسوی خدا دعوت کند».

وی افزود: فضای مجازی باید در دسترس حاکمیت و ملت ایران باشد و همان‌طور که در سایر کشورها شدیدترین کنترل‌ها بر فضای مجازی صورت می‌گیرد ما هم این فضا را نباید در اختیار بیگانگان قرار دهیم و طرحی به‌عنوان طرح صیانت از فضای مجازی برای کنترل و مدیریت این فضا بیان شده که باید با در نظر گرفتن منافع ملت تصمیم‌گیری شود. مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس باید قبل از تصویب طرحی مانند صیانت از فضای مجازی جوانب را بسنجند و در صورت صلاح با تبیین و روشنگری موضوع به مردم برای تصویب آن تصمیم گیری کنند و اگر به صلاح مردم نباشد تصویب نکنند.

امام‌جمعه ارومیه در ادامه گفت: روز مهندس را تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم با تلاش مهندسان این مملکت، جامعه توسعه یافته و به مراتب برتری در عرصه‌های مختلف رسیده و مهندسان همراه با همکاری مسئولان در رفع مشکلات مردم جامعه گام بردارند. مهندسان باید خواجه نصیرالدین طوسی را که بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب نوشته است را به خوبی بشناسند و بدانند که برای چه این روز را به عنوان روز مهندس نامگذاری کردند و با طرح‌های خود مشکلات مردم را بررسی و حل کرده و در راه کمک به حل مشکلات جامعه راه و روش خواجه نصیرالدین طوسی را ادامه دهند.

حجت‌الاسلام قریشی همچنین با تبریک روز وکیل، اضافه کرد: وکالت یک شغل نیست بلکه یک مسئولیت سنگین و مقدس است که ظلم‌ستیزی و اعاده حق مظلوم را در اولویت کار خود دارد و وکالت از صفات خداوند متعال است و باید وکلا با راه و روش مناسب برای ایجاد عدالت در جامعه تلاش کنند و از حق مظلومان حمایت کنند.

وی افزود: به برخی از افرادی که به تازگی به مسئولیت رسیدند توصیه می‌کنیم با اخلاص خدمت به مردم را شروع کنند و زمانی که وظیفه‌ای به وی اعطا می‌شود باید در مقابل خداوند متعال پاسخگو بوده و در مسئولیت خود با جدیت خدمت به مردم را در اولویت قرار دهد.

انتهای پیام
captcha