فراخوان رویداد ملی، دانشجویی «روایت حقایق» در لرستان
کد خبر: 4039156
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

فراخوان رویداد ملی، دانشجویی «روایت حقایق» در لرستان

فراخوان رویداد ملی، دانشجویی «روایت حقایق» که به همت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برگزار می‌شود، در لرستان منتشر شد.

فراخوان رویداد ملی، دانشجویی «روایت حقایق» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، رویداد ملی، دانشجویی «روایت حقایق» با هدف لبیک به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و به همت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان برگزار می‌شود.

قالب آثار ارسالی شامل دو بخش محصولات فرهنگی (عکس نوشته، اینفوگرافی، کتابچه، یادداشت، داستان کوتاه، نشریه، فلش کارت و ...)، شبکه‌های اجتماعی (صفحه اینستاگرام، کانال و گروه‌های بحث و مناظره و ...)، برگزاری نشست‌های تخصصی و کرسی‌های آزاداندیشی، فیلم کوتاه، مستند، موشن‌گرافی، انیمیشن و موشن‌رئال، نقد صفحات، کانال‌ها و تولیدات معاندین حقایق، مجموعه مصاحبه تخصصی از صاحب‌نظران و قالب آزاد (قالب‌های هنری همچون کاریکاتور، خوشنویسی، نقاشی، خط و ...) است.

فلش کارت و عکس نوشته باید به میزان 10 تا 20 عدد در یک محور و در اندازه پست و استوری اینستاگرام با پسوند gpj، کتابچه با پسوند «دی او اس یا دی او ایکس» و پی دی اف و بین 500 تا 1000 کلمه، یادداشت 200 تا 1000 کلمه‌ای و داستان کوتاه نیز باید بین 200 تا 2000 کلمه باشد.

همچنین، حداقل دنبال‌کننده شبکه‌های اجتماعی باید 200 نفر باشد و حداقل باید تعداد 20 پست در محور انتخابی بارگذاری شده باشد، ارسال فیلم و صوت و گزارش مصور و مکتوب با پیاده‌سازی کامل جلسه لازم است.

طول موشن‌گرافی و موشن رئال از یک تا 5 دقیقه باشد، ارسال بیش از 3 قطعه ویدئویی موشن‌گرافی و موشن‌رئال در اولویت ارزیابی قرار می‌گیرد و می‌بایست تعداد 6 تا 7 مصاحبه تخصصی و ارائه گزارش مصور و مکتوب با پیاده‌سازی کامل جلسات صورت گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در رویداد ملی دانشجویی حقایق تا تاریخ حداکثر 20 اسفندماه جاری به نشانی اینترنتی http://jahadfarhangi.hodat.ir/bumruydad مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha