برگزیدگان جشنواره «سرخ نگاران» در یزد تجلیل شدند
کد خبر: 4039577
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳

برگزیدگان جشنواره «سرخ نگاران» در یزد تجلیل شدند

در آستانه عید مبعث و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد از برگزیدگان دومین جشنواره ملی «سرخ نگاران» در استان تجلیل شد.

برگزیدگان جشنواره «سرخ نگاران» در یزد تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از یزد، در آستانه عید مبعث و با حضور حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد از برگزیدگان دومین جشنواره ملی «سرخ نگاران» در استان تجلیل شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در این مراسم با تبریک مبعث پیامبر مهر و خوبی حضرت محمد مصطفی(ص) اظهار کرد: هدف از بعثت حضرت ختمی‌ مرتبت، اشاعه و گسترش اخلاق در جامعه بشری بوده است و ما باید با تأسی به سیره و روش آن بزرگوار و شهدای والامقام اخلاق اسلامی را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با تقدیر از نویسندگان حوزه ایثار و شهادت، تأکید کرد: حرکت علمی نویسندگان در امتداد حرکت سرخ شهیدان است.

زارع با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق چاپ و نشر خاطرات و زندگی‌نامه شهیدان گران‌قدر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بیان کرد: نویسندگان حوزه ایثار و شهادت و دفاع مقدس نه‌ تنها نباید قلم خود را زمین گذارند، بلکه باید نسبت به پرورش نویسندگان جوان و خلاق همت کنند.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم که به  صورت وبینار و همزمان با سراسر کشور برگزار شد، از 6 نفر از برگزیدگان یزدی جشنواره تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha