بازگشایی چهار مسیر برای دسترسی به بهشت رضا(ع)
کد خبر: 4040470
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱

بازگشایی چهار مسیر برای دسترسی به بهشت رضا(ع)

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد برنامه‌‎های ویژه بهشت رضا(ع) برای پذیرایی شهروندان در مراسم چراغ برات را تشریح کرد و گفت: در این ایام چهار مسیر برای دسترسی به بهشت رضا(ع) بازگشایی خواهد شد.

بهشت رضا زیارت قبوربه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به‌نقل از روابط عمومی سازمان فردوس‌ها شهرداری مشهد، حجت‌الاسلام حسین مهدوی‌دامغانی، مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در خصوص ایام چراغ‌ برات، اظهار کرد: امسال ایام نیمه شعبان با روزهای پایانی سال هم‌زمان شده لذا شهروندان، مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی و افرادی که قصد زیارت قبور را دارند باید به این نکته توجه داشته باشند که حدالامکان از وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به آرامستان بهشت رضا(ع) استفاده کنند.

وی ادامه داد: امسال ایام نیمه شعبان با روزهای پایانی سال هم‌زمان شده، لذا شهروندان، مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی و افرادی که قصد زیارت قبور را دارند باید به این نکته توجه داشته باشند که حدالامکان از وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به آرامستان بهشت رضا(ع) استفاده کنند.

مهدوی دامغانی افزود: جلسات خوبی با جناب سرهنگ میش‌مست، رئیس پلیس راه خراسان رضوی برگزار شد که خروجی آن بازگشایی چهار مسیر برای دسترسی به بهشت رضا(ع) شامل مسیر قدیم، آزادراه شهید شوشتری ، بولوار صبا و مفتح شرقی است.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد بیان کرد: در داخل آرامستان نیز تمهیداتی پیش‌بینی‌شده که شامل بسته شدن برخی مسیرها با نیوجرسی و یک‌طرفه شدن مسیرها، جابه‌جایی ایستگاه اتوبوس در سطح آرامستان، نصب تابلوهای راهنما در اطراف، بازگشایی معابر متعدد و محدودیت ورود ماشین‌های سنگین است.

مهدوی‌دامغانی ضمن اشاره به اینکه دو سال است که به واسطه شرایط کرونایی مراسم چراغ‌برات برگزار نشده است، بیان کرد: امسال ابلاغیه‌ای مبنی بر عدم امکان برگزاری مراسم صادر نشده و نیروهای اورژانس، آتش‌نشانی و هلال‌احمر در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان در آرامستان مستقر هستند، همچنین نیروهای سدمعبر شهرداری نیز در خارج از آرامستان حضور پیدا می‌کنند.

مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از شهروندان درخواست کرد در راستای جلوگیری از پیک ترافیک تا حد امکان از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کرده و تردد خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام
captcha