روایت تلاش‌های جهادی طلاب در «موقعیت مسرور»
کد خبر: 4040519
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹

روایت تلاش‌های جهادی طلاب در «موقعیت مسرور»

تدوین مستند «موقعیت مسرور»، روایت تلاش‌های طلبه‌های جهادی شهید مسرور شیراز به پایان رسید.

مستند «موقعیت مسرور»به گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم شیشه‌گر، مدیر خانه فیلم‌سازان انقلاب اسلامی فارس امروز، 14 اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: تدوین مستند «موقعیت مسرور» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ابراهیم شیشه‌گر  و تدوین مهدی بلاغی، از جدیدترین تولیدات گروه هنری اشلو به پایان رسید.

وی افزود: فیلم مستند «موقعیت مسرور» روایتگر تلاش های طلبه های جهادی شهید مسرور شیراز برای غسل اموات کرونایی است که در این راه با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند.

شیشه‌گر، آغاز پژوهش و پیش تولید این مستند را از مهرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: تصویربرداری این اثر از دی‌ماه سال جاری در شیراز آغاز و تا نیمه بهمن ماه ادامه داشت.

مدیر خانه فیلمسازان انقلاب اسلامی استان فارس یادآور شد: مراحل نهایی تدوین این مستند درحال انجام است و یه زودی به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه در این فیلم اتفاقات شنیده نشده بسیاری روایت شده است، افزود: این مستند فاقد نریشن است و از مونولوگ‌های شخصیت های فیلم استفاده شده است.

یادآور می‌شود، از دیگر عوامل مستند موقعیت مسرور می‌توان به مجری طرح گروه فرهنگی هنری اشلو، تصویربرداری: مهدی بلاغی، ساسان یگانه و ساسان نظری، صدابردار: مجتبی داودیان، مدیر تولید: مجید ایمنی و ساسان نظری، مشاور طرح: محمد علی یزدان‌شناس و تدوین: مهدی بلاغی اشاره کرد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۳
0
0
احسنت
captcha