برگزاری طرح ملی قرار دوازدهم در بقاع متبرکه البرز
کد خبر: 4040806
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷

برگزاری طرح ملی قرار دوازدهم در بقاع متبرکه البرز

طرح ملی قرار دوازدهم همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه البرز به‌منظور ارائه خدمات اجتماعی هماهنگ و منسجم و ساماندهی مساعدت‌ها و موقوفات اجرا می‌شود.

حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز

حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری طرح ملی قرار دوازدهم همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه البرز خبر داد و اظهار کرد: این طرح با نام و یاد امام زمان(عج) دوازدهم هر ماه در بقاع متبرکه استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: در قالب اجرای این طرح خدمات اجتماعی شامل کمک‌های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه جهیزیه، پیگیری درمان افراد معتاد، ایجاد پایگاه‌های سلامت، کمک به دارو و درمان افراد کم‌برخوردار، عقد قرارداد با نانوایی‌ها در مناطق محروم به‌منظور پخت نان رایگان و توزیع در بین افراد کم‌برخوردار و تهیه پوشاک و لوازم کمک آموزشی اجرا می‌شود.

دشتکی با بیان اینکه اجرای این طرح در سال جدید نیز ادامه دارد، گفت: هزینه‌های اجرای این طرح از محل عواید موقوفات و کمک‌های خیرین استان تأمین می‌شود و خیرین می‌توانند این کمک‌ها را تحت عنوان مهدی یاوران به بقاع متبرکه در سراسر استان تحویل دهند تا به دست نیازمندان برسد.

انتهای پیام
captcha