رونمایی از کتاب پرسش و پاسخ‌های دانش‌آموزی در حوزه نماز
کد خبر: 4040843
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
در شیراز انجام شد؛

رونمایی از کتاب پرسش و پاسخ‌های دانش‌آموزی در حوزه نماز

در هفتمین اجلاس استانی نماز استان فارس از کتاب پرسش و پاسخ‌های دانش‌آموزی که در پاسخ به سئوالات و شبهات دانش‌آموزان مدارس مختلف تألیف شده است، رونمایی شد.

رونمایی از کتاب پرسش و پاسخ‌های دانش‌آموزی در حوزه نمازبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، هفتمین اجلاس استانی نماز استان فارس امروز، 15 اسفندماه در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر سخنرانی مسئولان استانی و کشوری در خصوص نماز و اتخاذ تصمیماتی به منظور ترویج و توسعه نماز در جامعه و همچنین معرفی برگزیدگان حوزه نماز استان، از کتاب پرسش و پاسخ‌های دانش‌آموزی در حوزه نماز رونمایی شد.

حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در این مراسم گفت: قبل از شیوع کرونا در 60 دبیرستان حضور پیدا کردیم تا بتوانیم به سئوالات و شبهات دانش‌آموزان درباره نماز پاسخ دهیم.

وی افزود: در این راستا به طور کلی 300 سئوال دانش‌آموزی در حوزه نماز احصا شد که عمدتاً شبهاتی هستند که غربی‌ها برای نسل جدید ایجاد می‌کنند و از این میان، 92 سئوال میان تمام دانش‌آموزان مشترک بود از جمله اینکه چرا باید نماز را با زبان عربی بخوانیم.

سقاچی اظهار کرد: پرسش و پاسخ این 92 سئوال مشترک دانش‌آموزان را تبدیل به یک کتاب کردیم تا در سال آینده یکی از این کتاب‌ها در اختیار مربیان پرورشی مدارس قرار گیرد که بتوانند به سئوالات دانش‌آموزان پاسخ صحیح دهند.

انتهای پیام
captcha