کنفرانس بین‌المللی «یافته‌های نوین مناسبات دین و خانواده» در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4041027
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
18 و 19 اسفندماه؛

کنفرانس بین‌المللی «یافته‌های نوین مناسبات دین و خانواده» در قم برگزار می‌شود

کنفرانس بین‌المللی «یافته‌های نوین مناسبات دین و خانواده» روزهای ۱۸ و ۱۹ اسفندماه با مشارکت اساتید و اندیشمندان داخل و خارج کشور در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قم برگزار می‌شود.

کنفرانس بین‌المللی یافته‌های نوین مناسبات دین و خانوادهبه گزارش ایکنا از قم، کنفرانس بین‌المللی «یافته‌های نوین مناسبات دین و خانواده» با مشارکت اساتید و اندیشمندان داخل و خارج کشور روزهای ۱۸ و ۱۹ اسفندماه در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود که در این مراسم علاوه بر سخنرانی آیت‌الله‌العظمی جوادی آملی و حجت‌الاسلام والمسلمین حکیمیان، رئیس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، ۴۰ مقاله از اندیشمندان داخل و خارج نیز  ارائه می‌شود.

در این کنفرانس ۱۰ مقاله در بخش خارجی از کشورهای آمریکا، انگلستان، ترکیه، اسپانیا، استرالیا، فرانسه و لبنان و ۳۰ مقاله از اندیشمندان داخل کشور در چهار پنل جامعه‌شناسی، روانشناسی، علوم‌ تربیتی و حقوق ارائه می‌شود.

پنل جامعه‌شناسی به کارکردهای اجتماعی خانواده‌های دین‌مدار و خانواده‌های تأثیرگذار اجتماعی؛ پنل روانشناسی به ارائه الگوهای رفتاری خانواده دین‌مدار، روابط عاطفی و اخلاقی میان اعضای خانواده و نظام انگیزشی و سلامت روانی و معنوی خانواده؛ پنل علوم‌ تربیتی به مسائل مربوط به تربیت دینی فرزندان، نقش تربیت والدین، مدیریت استفاده از فضای مجازی و پنل حقوق به بررسی ابعاد حقوقی و چالش‌های حقوقی جدید در مسائل خانواده، مهندسی حقوق، خانواده در آموزه‌های دینی می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده این کنفرانس در روزهای  18 اسفندماه(ارائه مباحث اساتید و پژوهشگران در پنل جامعه‌شناسی و روانشناسی) و 19 اسفندماه(ارائه مباحث اساتید در پنل علوم تربیتی و پنل حقوق) به آدرس مجازی https://vc.rihu.ac.ir/ch/rfc مراجعه کنند. همچنین اینستاگرام پژوهشگاه به آدرس@rihu.ac.ir  برای پخش زنده این رویداد قابل استفاده است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند در صورت نیاز به راهنمایی یا بروز مشکل با شماره 02532111204 یا 025321112329 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha