اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی روستاهای استان بوشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4041540
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۲

اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی روستاهای استان بوشهر برگزار شد + عکس

آیین اختتامیه نخستین جشنواره‌ قرآنی روستاهای استان بوشهر به میزبانی روستای نظرآقا، با تجلیل از ۳۳ برگزیده قرآنی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی روستاهای استان بوشهر به میزبانی روستای فعال قرآنی نظرآقا، توابع شهرستان دشتستان، 17 اسفندماه با حضور عبدالرحیم افروغ مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرضا شنان پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دشتستان و جمعی از مسئولین، با هدف شناسایی و تجلیل از برگزیدگان قرآنی روستاهای استان بوشهر برگزار شد.

افروغ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به قدمت چندساله انس با قرآن در استان بوشهر گفت: این قدمت توانسته وزارتخانه را در جهت شایستگی عنوان پایتخت قرآنی کشور اغنا کند و امروزه شاهد انس مردم این استان با قرآن هستیم که یکی از آثار و برکات محافل و مجالس ویژه قرآنی از دیرباز تاکنون است.

وی همچنین افزود: ما اکنون برای روشنگری، تشخیص حق از باطل و مقابله با جنگ نرم رسانه ای می‌توانیم از قرآن و آموزه هایش بهره ببریم.

این جشنواره با قرائت قرآن توسط قاری بین‌المللی سید عباس هاشمی همراه بود و با تجلیل از ۳۳ برگزیده قرآنی در سه رشته قرائت تحقیق، حفظ یک جزء و حفظ پنج جزء خاتمه یافت.

لازم به ذکر است، در حاشیه برنامه نمایشگاه محصولات روستایی، صنایع دستی و غذایی نیز برپا بود.

انتهای پیام
captcha