حافظان خانه قرآن امام حسن مجتبی(ع) روستای نظرآقا تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 4151042
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

حافظان خانه قرآن امام حسن مجتبی(ع) روستای نظرآقا تجلیل شدند + عکس

طی آیینی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از ۷۲ نفر از حافظان و مفسران خانه قرآن امام حسن‌مجتبی(ع) روستای نظرآقا شهرستان دشتستان تجلیل شد.

خانه قرآن امام حسن‌مجتبی(ع) روستای نظرآقا شهرستان دشتستان

به گزارش ایکنا از بوشهر، خانه قرآن امام حسن‌مجتبی(ع) روستای نظرآقا شهرستان دشتستان، امروز، ۷ تیرماه، میزبان حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و کارشناسان و مربیان قرآنی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد قادری، عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در این بازدید و ارزیابی فعالیت‌های قرآن و عترت، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و اوقات فراغت در بستر مساجد محلات، حمایت از تولیدات هنری و مذهبی نوجوانان و جوانان در عرصه رسانه‌ای مجازی و مکتوب، الگوسازی سبک زندگی اسلامی و عفت اجتماعی، ترویج جهاد تبیین، گسترش معارف اسلامی و علوم قرآنی و توسعه کرسی‌های تلاوت و تفسیر پایه‌ای با استفاده از ظرفیت جامعه روحانیت و اساتید دانشگاهی و پیشکسوتان به‌عنوان یکی از اهداف چشم‌انداز سازمان تبلیغات اسلامی در شهرها و روستاها است.

وی با اشاره به درخشش بوشهر در همایش سراسری آموزشی راهبردی سازمان دارالقرآن کریم در استان قم، افزود: طبق ارزیابی‌های انجام گرفته از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی بوشهر رتبه برگزیده کشور در سال ۱۴۰۱ را کسب کرد.

یادآور می‌شود، در این آیین ضمن بازدید از کلاس‌های رشته‌های حفظ و تفسیر قرآن کریم، از ۷۲ نفر از برترین‌های این رشته‌های قرآنی توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تجلیل به‌عمل آمد.

اميرحسين مؤمنی 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha