راهپبمایی باشکوه روز قدس در مناطق مختلف دشتستان برگزار شد
کد خبر: 1433195
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۴
همزمان با سراسر کشور؛

راهپبمایی باشکوه روز قدس در مناطق مختلف دشتستان برگزار شد

خبرنگاران افتخاری/ مجید رجبی: مردم شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان علی‌رغم گرمای طاقت‌فرسای جنوب، با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود از مردم مظلوم غزه و فلسطین را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مردم شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان علی‌رغم گرمای طاقت‌فرسای جنوب، با حضور گسترده در در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود از مردم مظلوم غزه و فلسطین را اعلام داشته و از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامیانشان اعلام انزجار کردند.

مردم شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان نیز از میدان شهید چمران تا مصلای نماز جمعه راهپیمایی کردند. در این مراسم اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد، مسئولان محلی از جمله فرماندار، امام‌جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر، کارکنان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی شرکت و بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

مردم شهرهای دالکی، وحدتیه، آبپخش، شبانکاره، سعدآباد، تنگ ارم، بوشکان و کلمه  نیز با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، مراتب انزجار خود از رژیم صهیونیستی را فریاد کردند.

بر اساس این گزارش‌، در بسیاری از روستاهای بخش‌های مرکزی، آبپخش، سعدآباد، شبانکاره، بوشکان و ارم از توابع شهرستان دشتستان نیز مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب از رژیم اشغالگر قدس اعلام انزجار کردند.

یادآور می‌شود، در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، قطعنامه سراسری به مناسبت این روز قرائت شد که با تکبیر حاضران مورد تأیید قرار گرفت.

captcha