فراخوان مشارکت در نمایشگاه قرآن مشهد منتشر شد
کد خبر: 4045314
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

فراخوان مشارکت در نمایشگاه قرآن مشهد منتشر شد

دبیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس گفت: با انتشار فراخوان مشارکت روند ثبت نام متقاضیان غرفه در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

فراخوان مشارکت در نمایشگاه قرآن مشهد منتشر شدحجت‌الاسلام حجت مجیدی بیلندی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت خراسان رضوی و دبیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌رضوی، افزود: ثبت نام از مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت متقاضی دریافت غرفه در پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد به‌صورت حضوری آغاز شد.

وی گفت: طبق فراخوان منتشر شده مؤسسات متقاضی برای شرکت در پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت دعوت می‌شود تا نسبت به درخواست خود در ساعات اداری از روز دوشنبه 8 فروردین‌ماه تا 15 فروردین به صورت حضوری در دبیرخانه نمایشکاه واقع در دفتر اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان‌رضوی به آدرس مشهد، بلوار مدرس مشهد، اداره کل تبلیغات اسلامی، دفتر اتحادیه قرآنی اقدام کنند.

مجیدی اضافه کرد: مدارک لازم برای ثبت نام غرفه‌های نمایشگاه قرآن و عترت، کپی پروانه فعالیت مؤسسه، کپی کارت ملی و یک قطعه عکس ۴×۳ مدیر مؤسسه قرآنی است.

وی با اشاره به شرایط واگذاری غرفه‌های نمایشگاه‎ قرآن و عترت مشهد بیان کرد: مؤسسه متقاضی باید دارای پروانه فعالیت معتبر باشد و مؤسسه در یکی از حوزه‌های آموزش، مشاوره، پژوهش، تدبر، نشر الکترونیک و نشر مکتوب دارای سابقه مؤثر حداقل دو سال باشد.

مجیدی با بیان تبصره‌ای در شرایط ثبت نام مشارکت در نمایشگاه قرآن مشهد بیان کرد: مؤسساتی که در سنوات قبل سابقه حضور در نمایشگاه دارند به‌شرط تایید عملکرد آنان در اولویت ثبت‌نام قرار خواهند داشت.

دبیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد تصریح کرد: لازم به ذکر است پس از بررسی طرح‌ها توسط کمیته مربوطه از مؤسسات برگزیده برای انجام تشریفات دریافت غرفه، دعوت به عمل خواهد آمد.

مجیدی ادامه داد: پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد از 21 تا 30 فروردین ماه(هشتم تا هفدهم ماه مبارک رمضان) از ساعت 17:30 تا 22:30 در مناطق ۱۳ گانه شهرداری مشهد برگزار خواهد شد.

وی افزود: محورهای ده‌گانه‌ای برای فعالیت غرفه‌های نمایشگاه در مناطق مختلف مشهد در نظر گرفته شده است که غرفه کودک و نوجوان، کتب مذهبی و قرآنی، مشاوره قرآنی و سبک زندگی، معرفی تشکل‌های قاریان، اساتید و حافظان، آثار نفیس و وقفیات قرآنی، عفاف و حجاب، فن‌آوری اطلاعات و نرم‌افزارهای قرآنی، اکران فیلم و مستند، کارگاه گفتمان‌سازی نخبگان فرهنگی و هنری و غرفه معرفی هیئات، کانون‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی مناطق شهر مشهد مجموع ساختار نمایشگاه قرآن را شکل خواهد داد.

دبیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد گفت: به تناسب ظرفیت مناطق متخلف تعداد غرفه‌ها در هریک از بخش‌های نمایشکاه قرآن قابل افزایش خواهد بود و همچنین طرح قرآنی تلاوت نور در پارک‌ها و فرهنگسراهای هریک از مناطق شهر مشهد اجرا خواهد شد.

مجیدی با اشاره به اینکه ثبت نام برای مشارکت در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد رایگان است، افزود: در حاشیه برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت هر شب برنامه «جشن رمضان» به اجرا خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha