افزایش امید اجتماعی یکی از راه‌های توسعه و پیشرفت کشور است
کد خبر: 4045512
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

افزایش امید اجتماعی یکی از راه‌های توسعه و پیشرفت کشور است

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین دژ و تکاب درمجلس شورای اسلامی گفت: شرایط کنونی کشور برای بهبود اوضاع و پیشرفت و توسعه نیازمند افزایش امید اجتماعی، همدلی، همکاری، برادری، وحدت و انسجام بین حاکمیت و مردم است.

حسن همتی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهین دژ و تکاب درمجلس شورای اسلامی به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، محمدعلی حسین‌زاده، فرماندار شاهین‌دژ، 9 فروردین در دیدار با اعضای شورای اداری و اعضای شورای تامین و امام‌جمعه جدید این شهرستان اظهار کرد: پتانسیل و ظرفیت‌‎های خوبی در این شهرستان وجود دارد  که در کنار حمایت‌های لازم و با تدوین برنامه‌های علمی و راهبردی می‌توان نقش مهمی برای پیشرفت و پیشبرد شهرستان داشت.

وی افزود: امیدواریم تحت عنایات الهی و با بهره‌مندی از رهنمودهای گهربار امام راحل و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و پیروی از شعار سال 1401، «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» و  با درایت و اشراف به مسائل روز جامعه و شهرستان، بیش از پیش شاهد تبیین و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی از این پایگاه معنوی برای مردم متدین و شریف شاهین‌دژ و به‌ویژه جوانان باشیم.

فرماندار شاهین‌دژ تصریح کرد: با توجه به معنای آیات قرآن، زندگی انسان نیازمند تغییر و نگرش است و انسان نباید زندگی یکنواخت داشته و امروز و فردایش یکی نباشد زیرا انسان را به قرب الهی نزدیک می‌کند و شخصیت انسان را به کمال  و خود واقع‌بینی می‌رساند.

حجت‌الاسلام علی مرادی، امام‌جمعه شاهین‌دژ نیز در این دیدار بیان کرد: جایگاه مسئولان در جامعه اسلامی و خدمت‌رسانی به مردم مهم و خطیر است که باید با فعالیت جهادی و در راه رضایت خدا تلاش کنند.

حسن همتی، نماینده مردم شهرستان‌های شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی هم در  این دیدار گفت: شرایط کنونی کشور برای بهبود اوضاع و پیشرفت و توسعه نیازمند افزایش امید اجتماعی، همدلی، همکاری، برادری، وحدت و انسجام بین حاکمیت و مردم است.

وی ادامه داد: باید تلاش همه مسئولان در راستای احیای امید اجتماعی و عبور از این گذرگاه تاریخی باشد، ملت ما در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی توان مقابله با چنین تهدیدات و شرایطی را به جهانیان ثابت کرده و می‌کند.

همتی اضافه کرد: خواستار توسعه تکریم ارباب رجوع و اخلاق‌مداری در ادارات و حل مشکلات مراجعان توسط مسئولان هستم زیرا مردم و ارباب رجوع ولی‌نعمت ما هستند و باید خالصانه به آن‎‌ها خدمت کرد.

انتهای پیام
captcha