امام جمعه بخش شبانکاره منصوب شد + عکس
کد خبر: 4045756
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲

امام جمعه بخش شبانکاره منصوب شد + عکس

طی مراسمی با حضور امام جمعه بوشهر و رئيس شوراى فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان حجت‌الاسلام محمد پُردل به عنوان امام جمعه جدید بخش شبانکاره معرفی و منصوب شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، طی مراسمی ۱۰ فروردین‌، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حجت‌الاسلام محمد پُردل که پیش از این امام جمعه بخش پاسارگاد از توابع شهرستان پاسارگاد استان فارس بود به عنوان امام جمعه جدید بخش شبانکاره شهرستان دشتستان منصوب و شده و از ۱۴ سال خدمت حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی در سمت امامت جمعه بخش شبانکاره شهرستان دشتستان تقدیر به عمل آمد.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری در این مراسم اظهار کرد: بخش شبانکاره دارای تاریخی بزرگ و درخشان است و یک منطقه مهم با تراز تاریخی باشکوه است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان دشتستان محصول تمدن بین‌النهرین است اضافه کرد: این شهرستان در حوزه روحانیت هم دارای تاریخی درخشان و باشکوه است.

امام جمعه بوشهر بر تأمین آب، رفع مشکل حوزه کشاورزی و رسیدگی به نیازهای مردم تاکید کرد و افزود: ایجاد شهرک خرما در این شهرستان، توسعه آبیاری نوین، توسعه صنعت پائین‌دستی کشاورزی و… باید با جدیت دنبال شود.

وی حجت‌الاسلام حمادی امام جمعه سابق شبانکاره را فردی دلسوز، پرتلاش و پیگیر معرفی کرد و ادامه داد: ایشان به صورت مستمر پیگیر مسائل و مشکلات مردم بودند و کارهای بزرگی در دوره خدمت خود داشتند و مردم هم قدردان ایشان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه در مقابل تهاجم تحریف دشمن جهاد تبیین مطرح شده است افزود: دشمنان دنبال تحریف اسلام، تحریف شخصیت پیامبر، تحریف عدالت، تحریف انقلاب اسلامی و… هستند و می‌خواهند جای دوست و دشمن، خادم و خائن را عوض کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به شعار تولید، دانش‌بنیانی و اشتغال‌آفرینی بیان کرد: تولید جوهره منظومه اقتصادی است و اگر تولید نباشد این مجموعه به خوبی نمی‌چرخد. تولید بر اساس علم و فناوری باشد.

وی تولید دانش‌بنیان را مبتنی بر استفاده از علم و دانش در عرصه تولید دانست و خاطرنشان کرد: در عرصه خرما باید از تولید و آبیاری تا برداشت و فروش و صادرات طراحی مناسب علمی داشته باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار اشتغال‌زایی پایدار شد و گفت: انتظار داریم مسئولان تلاش کنند تا شهرستان دشتستان نماد تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در سطح ملی شود.

خبرنگار: کیوان عمادی 

انتهای پیام
captcha