برگزاری آیین جزء خوانی قرآن در مساجد کردستان
کد خبر: 4046120
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

برگزاری آیین جزء خوانی قرآن در مساجد کردستان

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری آیین جزء‌خوانی قرآن کریم همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در سطح مساجد استان کردستان خبر داد.

پوستر برگزاری آیین جزء خوانی قرآن در مساجد کردستان

کامل گلباغی، مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: آیین جزء‌خوانی قرآن کریم همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در سطح مساجد استان کردستان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این محافل جزء خوانی با حضور قاریان و حافظان برجسته استان کردستان برگزار می‌شود، افزود: از محافل جزء خوانی شاخص استان محفل جزء خوانی مسجد جامع سنندج بوده که هر روز بعد از نماز عصر انجام می‌شود.

مسئول قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با دعوت از روزه‌داران سنندجی برای حضور در این محفل قرآنی بیان کرد: روزه‌داران سنندجی برای حضور در این محفل قرآنی باید در صحن جدید مسجد جامع سنندج حضور یابند.

وی با اشاره به برگزاری این محفل جزءخوانی به همت دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان کردستان افزود: این محفل قرآنی با همکاری و مساعد دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه کردستان، استانداری کردستان، کانون فرهنگی - هنری مساجد کردستان، صدا‌و‌سیمای مرکز کردستان و شهرداری سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha