برگزاری دومین دوره مسابقات قرآنی «ترنم وحی» در بوشهر
کد خبر: 4046962
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

برگزاری دومین دوره مسابقات قرآنی «ترنم وحی» در بوشهر

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: دومین دوره مسابقات قرآنی «ترنم وحی» ویژه قرآن آموزان مؤسسات و خانه‌های قرآن استان بوشهر تهیه و تولید شده است و در ماه رمضان از شبکه‌های ملی امید و شبکه استانی صدا و سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، جواد احمدی منفرد، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر روز گذشته، 15 فروردین در نشست ستاد عملیات رمضان اداره کل تبلیغات اسلامی استان، گفت: دومین دوره مسابقات قرآنی «ترنم وحی» ویژه قرآن آموزان مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت استان برای دومین سال متوالی تهیه و تولید شده است و در ماه مبارک رمضان از شبکه‌های ملی امید و شبکه استانی صدا و سیمای استان بوشهر پخش می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه، گفت: برای دومین سال پیاپی در استان بوشهر که طلایه‌دار نخستین پایتخت قرآنی کشور در سال ۱۴۰۰ بوده است این ویژه برنامه با همکاری و تلاش و برنامه‌ریزی شبانه روزی دست اندرکاران برنامه اعم از عوامل صدا و سیمای استان و کارشناسان اداره امور قرآنی استان و مشارکت حداکثری مراکز قرآنی استان بوشهر طراحی و اجرا شد.

احمدی منفرد در پایان افزود: روز یکشنبه ۱۴ فروردین، مصادف با اولین روز از ماه مبارک رمضان، شاهد برگزاری مسابقه قرآنی بین خانه قرآن شهداء نیروگاه اتمی بوشهر و مؤسسه قرآن و عترت سراج پهلوانکشی بودیم.

این مسابقات قرآنی همه روزه در ماه مبارک رمضان از شبکه ملی امید از ساعت ۱۴:۰۰ همراه با مسابقه پیامکی برای بینندگان و رأس ساعت ۲۱:۱۵ نیز از شبکه استانی صدا و سیمای استان بوشهر پخش خواهد شد.

خبرنگار: آتنا جعفری

انتهای پیام
captcha