سلسله نشست‌های «جهاد تبیین» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4048965
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹

سلسله نشست‌های «جهاد تبیین» در البرز برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز گفت: سلسله نشست‌های جهاد تبیین با عنوان «ضرورت و راهکارها» در این استان برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های «جهاد تبیین»

حسین سلیمیان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری سلسله نشست‌های جهاد تبیین با عنوان «ضرورت و راهکارها» در این استان خبر داد و گفت: این برنامه در راستای تحقق توصیه‌ها و منویات مقام معظم رهبری به امر خطیر جهاد تبیین در اداره‌کل آموزش و پرورش استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این نشست‌ها، ائمه جمعه استان البرز روزهای سه‌شنبه بعد از نماز ظهر و عصر به بیان نکات لازم با محوریت جهاد تبیین می‌پردازند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز یادآور شد: جهاد تبیین ریشه‌‌ای‌ترین جهاد بوده و در نتیجه انجام این جهاد به جهاد امید خواهیم رسید و این همان بیانی بوده که در گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب به آن اشاره فرمودند.

سلیمیان تصریح کرد: از آنجایی که نگاه انقلاب جمهوری اسلامی براساس باور وعده‌های خداوند است امروز با مسائل تبلیغ دینی مواجه هستیم و هدف از این نشست‌ها نیز تبلیغ دینی و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه هدف است.

این مسئول با اشاره به اینکه جهاد تبیین از نظر رهبر معظم انقلاب جهاد عظیم و یک تکلیف و فریضه است، اضافه کرد: امروز دشمن چشم دیدن عزت، افتخار، عظمت و اقتدار ایران اسلامی با تنوعی از اقوام مختلف و مذاهب گوناگون را ندارد پس می‌خواهد با ایجاد تفرقه و دو دستگی، امنیت، اقتدارو آرامش ما را برهم بزند.

وی تأکید کرد: به دلیل اهمیت موضوع جهاد تبیین و شعار سال، این سلسله نشست‌ها در حوزه آموزش و پرورش استان البرز تا پایان سال ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha