آثار و برکات محافل قرآنی در سبک زندگی
کد خبر: 4049591
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

آثار و برکات محافل قرآنی در سبک زندگی

حجت‌الاسلام اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان گفت: محافل قرآنی اگر با خون، گوشت و پوست انسان در هم تنیده شود زندگی قرآنی را به دنبال دارد و این سبک اثرات و برکاتی را هم در زندگی شخصی و هم زندگی سازمانی افراد به همراه دارد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی‌اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمانحجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی‌اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و بهار قرآن ماه بندگی خدا، گفت: رمضان يک تحولِ، تحولی از خويش به او، از منيّت به آدميت، از بی‌قيدی به مسئوليت، مسئوليت انسان شدن، خدايی شدن، آسمانی شدن، پيدا كردن گمشده‌های درون، گمشده‌هايی كه اگر بشناسيم و  پيدایشان كنيم واژه‌ اشرف مخلوقات را فهمیده و درک كرده‌ايم، است.

وی با اشاره به این مطلب که امیدواریم تا این لحظه از ماه‌ مبارک رمضان بهره‌مند فیوضات معنوی ماه و خوشه چین برکت و معارف شده باشیم، از حضرت حق عاجزانه مسئلت داریم درک توفیق فضائل و برکات را به ما عنایت کند، افزود: هر چیزی بهاری دارد و بهار ماه مبارک رمضان هم قرآن است.

این مسئول ادامه داد: محافل انس با قرآن کریم در سطح رده‌های نیروهای مسلح، سپاه مقتدر و عزت‌مند در جای جای استان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: قطعاً محافل قرآنی اگر با خون، گوشت و پوست انسان در هم تنیده شود زندگی قرآنی می‌شود و زندگی قرآنی اثرات و برکاتی را هم در زندگی شخصی و هم زندگی سازمانی به دنبال دارد. امیدواریم که خداوند توفیق عنایت فرماید که بتوانیم خوشه چین خرمن و معارف قرآنی باشیم.

انتهای پیام
captcha