اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4050430
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان از برگزاری آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی فردا، ۳۰ فروردین‌ماه در کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای سنندج خبر داد.

یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی

محمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: برگزاری آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی فردا، 30 فروردین‌ماه در کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای سنندج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان برگزار می‌شود، افزود: آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همراه تجلیل از برگزیدگان بخش فردی و خانوادگی جشنواره با حضور مسئولان استانی و برگزیدگان جشنواره برگزار خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان بیان کرد: در حاشیه این برنامه مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز به تعدادی از میهمانان حاضر در جلسه از سوی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در استان کردستان اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: این مراسم به صورت آنلاین نیز قابل مشاهد خواهد بود که در این راستا علاقمندان می‌توانند از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/kordestanplib/11thrazavi مراسم را به صورت مجازی مشاهد کنند.

انتهای پیام
captcha