آغاز ثبت‌نام حوزه‌ علمیه خواهران «شهید مطهری» کرج
کد خبر: 4050455
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

آغاز ثبت‌نام حوزه‌ علمیه خواهران «شهید مطهری» کرج

حوزه‌های علمیه خواهران شهید مطهری کرج برای سال تحصیلی جدید آمادگی دارد تا از بانوان علاقه‌مند به تحصیلات حوزوی، ثبت‌نام کند.

حوزه‌ علمیه خواهران «شهید مطهری» کرج

ناهید شکریان، مدیر حوزه علمیه شهید مطهری کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، گفت: حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور از جمله حوزه علمیه خواهران شهید مطهری کرج برای سال تحصیلی جدید آمادگی دارند تا از بانوان علاقه‌مند به تحصیلات حوزوی، ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که در این حوزه تحصیل می‌کنند در پایان مدرک رسمی سطح دو معادل کارشناسی دریافت می کنند، افزود: تحصیل در این حوزه رایگان است و برای آموزش از اساتید برتر کشوری استفاده می‌شود.

شکریان با اشاره به اینکه حداکثر سن پذیرش برای تحصیل در حوزه علمیه شهید مطهری 40 سال است، گفت: پذیرش از بین دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم صورت می‌گیرد.

این مسئول تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در مقطع سطح دو(کارشناسی) می‌توانند به دو روش حضوری و اینترنتی اقدام کنند و یا با شماره‌های 02634995741 و 09375181253 جهت ثبت‌نام غیرحضوری تماس بگیرند.

وی در پایان اظهار کرد: علاقه‌مندان تا پایان اردیبهشت‌ماه می‌توانند جهت ثبت‌نام به آدرس این حوزه به نشانی رجایی‌شهر، بلوار مؤذن، خیابان پیروزی، خیابان صیاد شیرازی نیز مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha