پایان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4051382
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

پایان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان‌غربی

آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی آذربایجان‌غربی با حضور مسئولان استانی و برگزیدگان جشنواره در ارومیه برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، رضا ابراهیمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی، ۳۱ فروردین در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: امام رضا(ع) ولی نعمت ملت ایران است و زیر سایه پرچم آن حضرت در ایران زندگی می‌کنیم.

وی افزود: از حضور و مشارکت پرشور مردم استان به ویژه نوجوانان و جوانان در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی خوشحالیم و کتابخوانی و مطالعه از مباحث مهم فرهنگی هستند.

ابراهیمی بیان کرد: یکی از شاخص‌های توسعه فرهنگی در هر کشور، میزان مطالعه در آن کشور و جامعه است و عادت به مطالعه و فرهنگ کتابخوانی از سنین کودکی باید نهادینه شود و خانواده در این راستا نقش مهمی دارند. 

وی ادامه داد: جشنواره کتابخوانی رضوی، نقش مهمی در اشاعه و ترویج سبک زندگی ائمه(ع) دارد و جامعه کنونی ما بیش از هر زمان دیگر نیازمند اشاعه فرهنگ رضوی و اسلامی است و تمامی سازمان‌ها با تعامل و برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ باید در این راستا تلاش کنند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با تحقق این مهم و گسترش فرهنگ کتابخوانی، بسیاری از مشکلات جامعه در حوزه اجتماعی، اقتصادی و ... حل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha