بیستمین همایش عمری با قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4052604
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

بیستمین همایش عمری با قرآن برگزار می‌شود

بیستمین همایش عمری با قرآن، جمعه در فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

همایش تجلیل از پیشکسوتان قرآنی با عنوان «عمری با قرآن»به گزارش ایکنا، بیستمین همایش تجلیل از پیشکسوتان قرآنی با عنوان «عمری با قرآن» جمعه، 9 اردیبهشت‌ماه همزمان با روز قدس به همت فرهنگ‌سرای قرآن و با همکاری سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تهران به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن اجتماعات این فرهنگسرا برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:


طی این همایش از پنج پیشکسوت قرآنی شهر تجلیل می‌شود که پس از جلسات مشورتی متعدد با صاحب‌نظران، اساتید رشته‌های مختلف از جمله قرائت، داوری مسابقات، مدیریت امور قرآنی، تدریس، هنر قرآنی و ... انتخاب شدند.

بیستمین دوره همایش عمری با قرآن با اجرای هادی ربیعی، کارشناس مجری شبکه قرآن و معارف سیما و تلاوت قرآن توسط هادی موحدامین، حائز رتبه نخست مسابقات بین‌المللی کشور همراه خواهد بود. از دیگر بخش‌های این مراسم می‌توان به همسرایی و تواشیح گروه اهل‌البیت(ع) به سرپرستی هادی آرزم اشاره کرد.

در نوزدهمین دوره همایش عمری با قرآن که جمعه، ۲۶ آذر 1400 در پردیس ملت برگزار شد از اساتیدی چون علی‌اکبر توپچی، محمد عباسی، مرتضی لبانی، احمد ابوالقاسمی، عباس اخوین و عذرا روشندل، مدیر مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی نور الزهراء تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha