مشهد؛ شهری قابل احترام برای همه مسلمانان
کد خبر: 4053278
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

مشهد؛ شهری قابل احترام برای همه مسلمانان

مدیر گروه قوالی سلطان القادریه گفت: مشهد به دلیل وجود مضجع امام رضا(ع)، شهری محترم برای تمامی مسلمانان است.

رویداد بین‌المللی «ماه امت» به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، رحیم غفار مدیر گروه قوالی سلطان القادریه، در حاشیه برگزاری رویداد ملی «ماه امت» در مشهد با عرض ارادت به ساحت مقدس امام علی(ع) و امام رضا(ع)، اظهار کرد: کار من خواندن برای این دو بزرگوار است و خوشحالم که اجرای من مورد استقبال مهمانان ماه امت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این مراسم که شعر علی مولا را خواندم، به انتخاب خودم نبود، بلکه خود امام علی(ع) مرا به سمت انتخاب این شعر هدایت کرد.

غفار با اشاره به دریافت دعوتنامه رویداد «ماه امت»، بیان کرد: وقتی این دعوتنامه را به من دادند، احساس کردم از سوی امام رضا(ع) دعوت شده‌ام، من به مشهد علاقه دارم و بازهم برای اجرا به این شهر خواهم آمد.

گروه قوالی سلطان القادریه از پرطرفدارترین گروه‌های قوالی در پاکستان است که علاقمندان زیادی در کشورهای مختلف دارد، این گروه برای اجرای قوالی در منقبت حضرت علی(ع) از اسلام آباد پاکستان به مشهد آمده‌اند.

رویداد ملی «ماه امت» به همت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد به مدت ۱۰ شب تا 16 اردیبهشت‌ماه در سالن ورزشی شهدای مدافع حرم واقع در محدوده گلشهر میزبان شهروندان مشهدی و زائران بارگاه نورانی حضرت رضا(ع) است.

انتهای پیام
captcha