جشنواره قرآن و عترت مازندران به کار خود پایان داد
کد خبر: 4056477
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

جشنواره قرآن و عترت مازندران به کار خود پایان داد

جشنواره قرآن و عترت مازندران با حضور مسئولات کشوری و استانی، روز گذشته، 21 اردیبهشت با تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان داد.

اختتامیه جشنواره بزرگ قرآن عترت مازندران به گزارش ایکنا از مازندران، مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت مازندران و پنجمین دوره تجلیل از خادمان و پیشکسوتان همراه با افتتاحیه فاز دوم مؤسسه قرآنی نورالهدا ساری شامگاه ۲۱ اردیبهشت‌ماه با حضور مرتضی طلایی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت کشور، حامد منیری، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جوادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد.

در این مراسم، حامد منیری با بیان اینکه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو محور شناسایی استعداد‌ها و تجلیل از قرآنیان یک سری جشنواره‌ را با عنوان آیات آغاز کرده است، گفت: موضوع تبیین یکی از برنامه‌های در دستور کار معاونت است که آن را در برخی از استان‌ها آغاز کردیم و استان مازندران نیز در حال پیگیری این مهم است.

مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این بزرگترین و مجلل‌ترین جلسه قرآنی است که اکنون برقرار است. قرآن برای مردم است و باید قرآن با زندگی مردم عجین شود.

تجلیل از ۱۰ نفر از پیشکسوتان و خیرین و خادمین قرآنی، اجرای آهنگ «ما ملت امام حسینیم» با صدای محمود حسین‌زاده، تجلیل از هشت برگزیده جشنواره سینمایی، اجرای گروه همخوانی اسرا از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

در این اختتامیه که با افتتاحیه فاز دوم موسسه قرآنی نورالهدی ساری نیز همراه بود از ۴۰ نفر در رشته‌های قرآنی، سینمایی، هنری و فرهنگی تجلیل و جوایز نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha