جشن بزرگ ارادت رضوی در گرگان برگزار می‌شود
کد خبر: 4063084
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

جشن بزرگ ارادت رضوی در گرگان برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ضمن نکوداشت دهه کرامت از برپایی جشن بزرگ مردمی ارادت رضوی در محوطه تالار فخرالدین اسعد گرگانی خبر داد.

محمد رعیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد رعیت، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه دهه کرامت فرصتی برای معرفت افزایی، تقویت پیوند دینی و ایمانی نسل‌ها و ترویج سیره و فرهنگ اهل‌بیت(ع) است، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل‌بیت فاطمه معصومه(س) و علی بن موسی‌الرضا(ع) جشن بزرگ مردمی ارادت رضوی را برگزار می‌کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان افزود: این جشن مردمی با حضور هنرمندان گلستانی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری بعد از نماز مغرب و عشا در روزهای جمعه و شنبه 20 و 21 خردادماه در محوطه تالار فخرالدین اسعد گرگانی برپا خواهد شد.

رعیت ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم شهرستان گرگان و استان گلستان که از دیرباز حُب خاندان عصمت و طهارت(ع) را در دل دارند، گفت: این ایام خجسته در کنار ایجاد شور نشاط معنوی، زمینه و فرصتی ارزنده برای پرداختن به سیره و فرهنگ اهل‌بیت(ع) و تبیین و ترویج بیش‌ازپیش باورها و آموزه‌های منیع رضوی و معارف غنی فاطمی در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام
captcha