اعطای انگشتر اهدایی رهبر معظم به امام‌جمعه آزادشهر
کد خبر: 4065211
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

اعطای انگشتر اهدایی رهبر معظم به امام‌جمعه آزادشهر

طی مراسمی با حضور امام‌جمعه، فرماندار، رئیس اداره آموزش و پرورش و مسئول ستاد اقامه نماز استان و جمعی از مسئولان روز گذشته، ۲۸ خرداد انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری به امام‌جمعه آزادشهر اعطا شد.

حجت الاسلام شهابی امام جمعه ازادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، طی مراسمی با حضور امام‌جمعه‌ آزادشهر، فرماندار و معاون فرماندار، رئیس اداره آموزش و پرورش و مسئول ستاد اقامه نماز استان و جمعی از مسئولان روز گذشته، 28 خرداد انگشتر اهدایی مقام معظم رهبری به امام جمعه آزادشهر اهدا شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر در این مراسم گفت: آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر برای سه سال متوالی در اجلاسیه سراسری نماز موفق به کسب رتبه برتر کشوری در نماز مدارس شده است و در این راستا امام‌جمعه آزادشهر به‌عنوان امام‌جمعه برتر شناخته شد.

کوهساری به ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس تأکید کرد و گفت: به منظور ایجاد ارتباط با پرودگار باید دقت داشت که نماز دلیل این وصل است که بدون هیچ‌گونه واسطه می‌توان با  خداوند ارتباط برپا کرد و با عادت به اقامه نماز از همان دوران کودکی، سایر امور افراد به سهولت انجام می‌گیرد.

همچنین در این مراسم از برگزیدگان مسابقه «پرسش مهر» در راستای پاسخ به سؤال رئیس‌جمهور، پویش‌های سوم خرداد و پویش فرزندان جماران‌ که به همت و تلاش‌های هدفمند و مؤثر کارشناسی فرهنگی و هنری ‌و همکاری بسیج دانش‌آموزی برگزار شده بود تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha