اجرای طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج علی ابن ابیطالب(ع) ملایر
کد خبر: 4065582
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲

اجرای طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج علی ابن ابیطالب(ع) ملایر

مدیر تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب(ع) ملایر از اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی با عنوان جوانه‌های صالحین در سه پایگاه بسیج این حوزه خبر داد.

محمد وطن‌دوست، مدیر تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب(ع) ملایر به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از خبرگزاری بسیج، محمد وطن‌دوست، مدیر تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب(ع) ملایر با اشاره به اجرای طرح اوقات فراغت، اظهار کرد: طرح اوقات فراغت تابستانی با عنوان جوانه‌های صالحین در سه پایگاه مقاومت بسیج در حوزه مقاومت علی بن ابیطالب(ع) ملایر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح جوانه‌های صالحین برای استفاده همه گروه‌های سنی کودک، نوجوان و جوان رایگان است، افزود: این طرح در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اردویی و نظامی برگزار می‌شود.

مدیر تعلیم و تربیت حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) ملایر با اشاره به محورهای این طرح گفت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تبیین مطالبات مقام معظم رهبری از جوانان و نوجوانان یکی از ویژگی‌های این طرح است.

وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های تلاوت و روخوانی قرآن کریم برای آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان شهرستان با معارف الهی یکی دیگر از برنامه‌های این طرح است.

وطن‌دوست آموزش نوجوانان و جوانان برای داشتن حضوری مؤثر و سالم در فضای مجازی و آشنایی با آسیب‌های آن را یکی دیگر از محورهای این طرح عنوان کرد.

وی با اشاره به زمان برگزاری طرح جوانه‌های صالحین گفت: طرح تابستانی اوقات فراغت بسیج تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha