اعطای ۴ نشان ملی هفتمین مسابقات قرآنی فرهنگیان به معلمان بوشهری
کد خبر: 4067305
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

اعطای ۴ نشان ملی هفتمین مسابقات قرآنی فرهنگیان به معلمان بوشهری

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: چهار نفر از معلمان قرآنی استان بوشهر حائز چهار نشان برتر ملی در مرحله کشوری هفتمین دوره از مسابقات قرآنی فرهنگیان شدند.

حامد جمالی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش بوشهر، در گفت‌و‌گو با ایکنا از بوشهر، با بیان اینکه سوغات قرآنی امام هشتم به چهار معلم بوشهری رسید، اظهار کرد: سیده‌شکوفه حسینی از شهرستان جم موفق به کسب رتبه اول کشوری در رشته حفظ ۱۰ جزء شد و زهرا کشاورز از شهرستان بوشهر مقام چهارم مرحله کشوری هفتمین دوره از مسابقات قرآنی فرهنگیان در رشته قرائت تحقیق را در شهر مشهد به دست آورد.

وی افزود: حیدر منصوری از شهرستان دَیّر در رشته روش تدریس احکام توانست رتبه چهارم این رشته را کسب کند و معصومه آفنداک از شهرستان بوشهر در رشته نهج‌البلاغه حائز رتبه چهارم در رقابت‌های ملی مسابقات قرآنی فرهنگیان ایران شد. 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: مرحله نهایی هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز فرهنگیان با رقابت ۲۰۰ معلم قرآنی خانم و آقا به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد که از ۵۰ برگزیده ملی در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل و حفظ ۱۰ جزء قرآن، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام تجلیل به عمل آمد. 

حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha